Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Heb gisteren mn handjes mogen roeren aan een early beta vd Birdseed plugin voor Parkito, hun oplossing voor de granulaire synthese liefhebber, man man man, instant GlitchTrance, ik zweer het je
Ik heb eens vernomen van Misja Helsloot (ook DJ) welke tevens een bekende van Tiesto is dat terwijl Misja bij een DJ sessie van Tiesto ook in de booth stond er ongeveer het volgende gebeurde:
"Moet je opletten..." (Tiesto pakt plaat uit koffer en zet deze op)
Tiesto steekt armen in de lucht in theatraal gebaar...
Publiek gaat helemaal uit z'n dak en gilt en juicht....
Tiesto tegen Misja: "Moet je kijken wat een dom publiek, ik doe hememaal niets..."
Persoonlijk vind ik het zowiezo vreemd dat men de DJ als een soort van Uberwezen ziet terwijl het toch uiteindelijk de producers zijn die de muziek maken. De DJ mixt de nummers alleen aan elkaar en voegt hier over het algemeen niets zelf aan toe (beetje met eq kutten vind ik niet iets wezenlijks toevoegen).
Er zijn uiteraard uitzonderingen hierop zoals bijvoorbeeld Richie Hawtin welke bij zijn DJ sets ook een 909 meeneemt en gebruikt.
Daar ik laatst een aanbod kreeg voor Parkito, en ik nergens anders info kon vinden, wil ik je persoonlijke ervaring weten, Subgroover.Ja je kunt veel zeggen, hoog of laag springen, maar toevallig heb ik die wel in samenwerking met Tiesto geproduceerd in zijn studio!
Daar ik laatst een aanbod kreeg voor Parkito, en ik nergens anders info kon vinden, wil ik je persoonlijke ervaring weten, Subgroover.
Ik kan deze Parkito versie voor niks krijg, ik moet zelf de kosten voor post betalen.
Het is een hardware versie. Wat is de laatste OS versie?
Kun je ermee werken zonder al te gefrusteerd te raken? Ik krijg dit tegen verzendingskosten, maar het moet mijn plezier in muziek maken niet bederven.
Is Parkito te syncen met andere hardware, zonder latency verschijnselen? Ik heb van de term "Parkency" gehoord...
Bedankt voor je input,
Yoonchi
Heeft iemand enig idee of Parkito sequence software nog verkrijgbaar is (al dan niet voor de mac)?? Ik zoek me wezenloos, maar ik vind helemaal niks daar over.duidelijk parkito console met canario v2 xl monitos
Heeft iemand enig idee of Parkito sequence software nog verkrijgbaar is (al dan niet voor de mac)?? Ik zoek me wezenloos, maar ik vind helemaal niks daar over.
Heeft ienand het in zijn bezit en wil diegene misschien de beta-versie delen?

please...
Vergeet de softwareversie...
Er gaan geruchten dat er in samenwerking met Korg een draagbare analoge versie gemaakt wordt; de Parquitron!!
![]()
Momenteel zijn er een aantal bètatesters die hem op de proef stellen. Het geluid schijnt heel tropisch warm te zijn, omdat het analoog is ook wat romiger dan de softwareversie.
Omdat alle onderdelen uit Australië geïmporteerd moeten worden zal de prijs echter niet mis zijn, men schat zo'n 6000 euro.
Volgens mij is dit ook het product waar Korg het over heeft in haar 'analog teaser'-reclame.

Wat ik dus bedoelde te vragen had te maken met een sequencesoftware die onderandere Thijs Verwest heeft gebruikt in de video van een paar pagina's terug.
Ik vroeg me puur uit nieuwschierigheid af of deze nog te verkrijgen is, en het gaat me alleen om te kijken of deze software me mogelijk bevalt.
Haha ja, die ik!Grappig om te zien hoeveel moeite sommige mensen voor hun posts doen, tot zelfs het bewerken van foto's aan toe :|"...