Liquid Mix v2.0

Origineel geplaatst door sureshotstudio
Welke versie hebben jullie dan geinstalleerd? als ik m op free zet gaat de make-up gain nog steeds in stappen van 1.7dB (via de controller) Ik heb alle beschikbare versies geinstalleerd gehad behalve de beta2.0 en in alle versies is de make-up gain in stappen van 1.7 dB via de controller.

Heb idd het zelfde, die make up gain werkt niet met free mode.. de rest wel zo-te-zien..
Ah wel met de muis, maar niet hardware matig... strangeee

Ok, betaa doet het, alleen die latency, opeens.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Alles per track delay?
Werk in live 6 btw.

Nieuwe beta is net uit voor de PC, we zitten inmiddels in het Release Candidate stadium:

Liquid Mix 2.0b49 - Release Candidate 1

- fixed some crashes with reloading sessions in Sonar
- fixed bugs in the sidechain graphics
- fixed a crash in Liquid Mix Manager when the hardware was already booted

Please read the included documentation release notes and information about new features.

http://www.focusrite.com/beta/liquid_mix/

Apart, aan de naam te zien is het dezelfde RC1 (Release Candidate 1) die eerst in de beta folder was geplaatst. Misschien dus nog niet de definitieve versie?

Origineel geplaatst door Hanz
Apart, aan de naam te zien is het dezelfde RC1 (Release Candidate 1) die eerst in de beta folder was geplaatst. Misschien dus nog niet de definitieve versie?
Ik zie het nu ook, raar verhaal.
Want de "verpakking" (zip file, en read me) zijn wel nieuwe.

aanhef van de "read me first" file is ook:
Focusrite LiquidMix 2.0 - Windows - 22 June 2007
en dat was gister..:eureka:

En de aanhef van de read me first file die bij rc1 zat was:
Focusrite LiquidMix 2.0 Windows Beta - 7 June 2007
En misschien zijn er dus geen bugs gevonden in rc 1 en dus is dit de difinitieve.??
ik gis ook maar wat. maar het is wel een beetje apart.:)

Release candidates zijn doorgaans wat de naam al zegt, kandidaten voor een final release. Als er ten opzichte van de gewenste changelog geen bugs meer worden gevonden dan wordt dit normaal een final.

Waarom ze ervoor hebben gekozen om de naam RC1 te houden vind ik ook vreemd. Zorgt alleen maar voor verwarring, maar ach. Die Rc1 loopt erg goed bij mij in ieder geval, en de nieuwe features zijn zeer relaxed.

Nu moeten ze nog even de kerstboom modus eruit halen!!

Yup, Christmas Lights gotta go... :(

Origineel geplaatst door Hanz
Yup, Christmas Lights gotta go... :(

Hoeveel negatieve publiciteit hadden zo ook alweer nodig voordat ze daar aan gehoor gingen geven ;)

Ik vind die lampjes wel handig, zo kan ik constant controleren of de unit standby is ....

Het geeft je ook een soort dwang om je sequencer op te starten zodat die lampjes uitgaan. IS dus een zeer inspirerend gegeven.

Focusrite: Bedankt! :halleluja

Origineel geplaatst door mc_kwok
Hoeveel negatieve publiciteit hadden zo ook alweer nodig voordat ze daar aan gehoor gingen geven ;)

Volgens de NL importeur van Focusrite had er NOG NOOIT iemand over geklaagd.
Maar ja, op 'n forum heb je alleen maar zeurpieten die 'm stiekum wel kopen maar eigenlijk van niets weten... :bekdicht:

Kan iemand hier mij misschien vertellen waarom er zoveel liquidmixes worden verkocht?
Is het apparaat niet zo fris oid?

Of werkt hij niet goed samen met een Virus TI? en/of andere USB apparatuur?

Enfin, ben wel benieuwd.. Dione deed hem ook al snel weg bijv...

Ik zie er helemaal niet zo veel te koop staan:confused: Het is een top ding met een denderende sound. De remote is wel wennen, maar dat is gewoon een kwestie van wat tijd erin steken denk ik. Het resultaat is erg lovend van wat ik nu zoal heb gehoord. Ik heb er net een paar dagen geleden eentje binnen gekregen. Binnekort meer gebruikers ervaring in deze thread.

De LM is trouwens FW en geen USB.

Origineel geplaatst door virkaz

Of werkt hij niet goed samen met een Virus TI? en/of andere USB apparatuur?

Werkt perfect met mn TI. En je leert te werken met compressie, wat mij zeer welkom was *D

tijdelijke kerstboom oplossing

tijdelijke kerstboom oplossing

hier een oplossing om de kerstboom uit te krijgen (niet aan te laten gaan)
zet gewoon een snelkoppeling naar de liquidmanager (of hoe heet dat ding, liquid controlpanel)
in "opstarten" en je hebt geen kerstboom meer.
Natuurlijk zou het handig zijn als het opgelost word in een update. maar tot die tijd.....:)

Re: tijdelijke kerstboom oplossing

Re: tijdelijke kerstboom oplossing

Origineel geplaatst door tsjah
hier een oplossing om de kerstboom uit te krijgen (niet aan te laten gaan)
zet gewoon een snelkoppeling naar de liquidmanager (of hoe heet dat ding, liquid controlpanel)
in "opstarten" en je hebt geen kerstboom meer.
Natuurlijk zou het handig zijn als het opgelost word in een update. maar tot die tijd.....:)

Handige doerak! werkt nog ook. Het is in ieder geval een tijdelijk oplossing inderdaad.

Back