Negative Plus
This is bat country !
Das toch normaal dat er geen uit knop opzit ?
Heb twee midi controllers en een Mbox die geen uitknop hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Negative Plus
Das toch normaal dat er geen uit knop opzit ?
Origineel geplaatst door mc_kwok
Ja, maar de liquid mix geeft dan volcontinu een ledshow weg waar je eng van wordt
Enige comments over het verschil in kwaliteit tussen de liquid en software plugins zou welkom zijn.
Ja, maar de liquid mix geeft dan volcontinu een ledshow weg waar je eng van wordt
inderdaad ja...Origineel geplaatst door Negative Plus
Ok lol.
Maareh buiten de missende uitknop, bevalt ie wel ?
Enige comments over het verschil in kwaliteit tussen de liquid en software plugins zou welkom zijn.
Origineel geplaatst door sureshotstudio
Wat mijn grootste frustratie is met de liquid mix is dat de controller veel te grof reageerd. Bijvoorbeeld de make-up gain gaat in stappen van +-1.7 dB en dat vind ik echt veel te grof. Als je het preciezer wil doen dan moet het met de muis. Ik snap niet dat dat niet gewoon software matig opgelost kan worden door bijvoorbeeld langzaam draaien = kleine stapjes en snel draaien = grotere stappen.
Origineel geplaatst door scan
Zet hem eens op 'free', dan kun je kleine stapjes zetten ipv grote.
Origineel geplaatst door Acidfever
Inderdaad, die 1.7dB volgt gewoon de originele settings van de emulatie. ALs je de boel op free zet kun je echter doen wat je wilt.
Origineel geplaatst door Negative Plus
voorhoeveel ?