Welke synth????

Ik zal hem nog eens op deze thread wijzen als ie vraagt wat zijn volgende synth gaat worden hehehe het synth-virus heeft zich alvast genesteld!

Dat hangt er van af, als het zelf maken van geluiden toch niet echt je hobby is kun je misschien beter een goede geluidskaart en een paar sample-CD's halen, je kunt ook wel een VA zoals een Virus B kopen, maar als je toch alleen presets gebruikt, is dat misschien een betere oplossing.

Als je het wel leuk vindt om zelf geluiden in elkaar te knutselen, dan moet je beslist eens naar de Virus B of Nord Rack 2 gaan luisteren, aangezien je al een keyboard hebt.

mijin volgende aankoop

mijin volgende aankoop

Wordt een Korg MS-2000 of als ik de staatsloterij win een Novation Nova II.... (EN een Korg MS-2000)

editten van geluiden is een van de mooiere dingen van synths :)
daarom heb ik denk ik ook niet zoveel met een sampler voorlopig

een virus b is waar ik met mijn zoektocht steeds op terug kom, maar moet toch nog even sparen zoals dat heet.
supernova, waldorf q of nord rack2 lijkt me ook wel wat...
nord rack is ook een optie natuurlijk, maar ik weet niet wat het beste is :confused:
zolang er maar heftige, warme EN agressieve sounds uit kunnen komen...

zolang ze bij feedback de OB12 voor 1900 piek verkopen is een OB12 met een 2e hands micromodular zeker een goed alternatief combo ;)

Olaf

Orgineel geplaatst door olafmol
zolang ze bij feedback de OB12 voor 1900 piek verkopen is een OB12 met een 2e hands micromodular zeker een goed alternatief combo ;)

Olaf

en dan de ob12 door de micromodular jagen?
/me weet (nog) niks van de ob12

Back