Oi oi,
ik heb een storend probleempje nl....
Ik hoor, volgens mij, mijn mac (G5 dual 2 gig) door mijn monitoren (zowel genelecs 8050 & yamaha mp5's)...humm.
sinds dat ik ze aan mijn toft ATB 32 heb gehangen hoor ik zo'n hoog digi geluid (in loop biep, dddd, bieeeep ofzoiets
.
Het rare is, dat als de computer uitstaat, ik het geluid ook hoor, maar als ik de met mijn muis ergens op klik (als de computer aanstaat) stopt t geluid.
Als ik opneem staat t geluid er niet mee op.
Weird, maar ik zo t graag fixen, want t stoort wel..
thanx for the advice!
cheers, Rockwell
ik heb een storend probleempje nl....
Ik hoor, volgens mij, mijn mac (G5 dual 2 gig) door mijn monitoren (zowel genelecs 8050 & yamaha mp5's)...humm.
sinds dat ik ze aan mijn toft ATB 32 heb gehangen hoor ik zo'n hoog digi geluid (in loop biep, dddd, bieeeep ofzoiets
.Het rare is, dat als de computer uitstaat, ik het geluid ook hoor, maar als ik de met mijn muis ergens op klik (als de computer aanstaat) stopt t geluid.
Als ik opneem staat t geluid er niet mee op.
Weird, maar ik zo t graag fixen, want t stoort wel..
thanx for the advice!
cheers, Rockwell

In dat geval zul je toch opzoek moeten naar schone aarde, of de bron zien te vinden die de aarde aan het vervuilen is. Dat had ik laatst ook bij iemand in de studio. Uiteindelijk bleek het de kabel antenne CAI te zijn die de storing naar binnen bracht. Voor iets meer dan twee tientjes een