gezocht: paypal account

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

geschirrspüler

ex pocketzip
tot voor kort ging ik er van uit dat iedereen op ebay wel gewoon bankoverschrijving accepteert... blijkbaar niet dus :stupid
ben nu dus op zoek naar iemand met een paypal account die me uit de brand wil helpen
(uiteraard vergoed met nog wat kleins extra:) )
zou me geweldig vooruit helpen

alvast bedankt! :)

:confused: En je maakt er zelf geen aan, omdat..?

Je kunt gewoon geld van je normale rekening overmaken naar je paypal account en dan betalen. Je hebt dus géén creditcard nodig

Origineel geplaatst door Zoidsity
:confused: En je maakt er zelf geen aan, omdat..?
...ik dacht dat dat niet kon zonder creditcard
en dat het voor nu even wat te betalen misschien niet de moeite is om gelijk een heel paypal account aan te maken

in ieder geval, ik ga eens kijken in hoeverre het creditcardloos verhaal werkt:)

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik ken nog wel een paar behulpzame nigerianen.... ;)
:dubbel:

de kans bestaat trouwens dat een kennis van een vriend me wil helpen :)

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik ken nog wel een paar behulpzame nigerianen.... ;)

Dear mister on acid

My name is budumbi mposalabeatnik ,I' m the dog of the former president
of a lill town called .....

lol

Origineel geplaatst door geschirrspüler
...ik dacht dat dat niet kon zonder creditcard
en dat het voor nu even wat te betalen misschien niet de moeite is om gelijk een heel paypal account aan te maken

in ieder geval, ik ga eens kijken in hoeverre het creditcardloos verhaal werkt:)

Ik kan je vermoeden bevestigen! Voor het aanmaken van een Paypal account was idd een kredietkaart nodig, en overschrijven van een bankrekening naar Paypal bleek niet mogelijk voor mij. (Ik woon in België, misschien dat 't voor NL anders is.)

Origineel geplaatst door Eclectus
Ik kan je vermoeden bevestigen! Voor het aanmaken van een Paypal account was idd een kredietkaart nodig, en overschrijven van een bankrekening naar Paypal bleek niet mogelijk voor mij. (Ik woon in België, misschien dat 't voor NL anders is.)

Voor Nederlanders is dat inderdaad anders :). Je kunt geld overmaken naar een Nederlandse bank in en binnen een aantal werkdagen staat het op je paypal rekening.

Eeen verkoper heeft meestal niet graag dat iemand anders betaald met Paypal omdat ie naar het adres geregistreerd bij Paypal wil versturen...Als de Ebay account en Paypal account niet overeenkomen dan is er meestal iets niet in orde...Er hoeft niets mis te zijn maar het is wel een rode vlag...

je doet me er wel aan denken dat ik zeker nog een duidelijke mail moet sturen om te herinneren aan het adres waarnaar verzonden moet worden :)

Origineel geplaatst door Eclectus
oké, bedankt:)

dacht voor de toekomst misschien toch een accountje aan te maken, maar gaat toch niet doorgaan dan

Uhm, ik heb ook een paypal account en kan gewoon geld overschrijven van bank...
Dit is dus WEL mogelijk.

Origineel geplaatst door SteveJ
Uhm, ik heb ook een paypal account en kan gewoon geld overschrijven van bank...
Dit is dus WEL mogelijk.
maar je woont in NL?

lijkt me sterk dat t niet via belgie kan ..

als je een paypal account aanmaakt en je wil je account vullen krijg je via paypal zeg maar een code die je moet vermelden bij de info van je overmaking ..

je krijgt een paar bank adressen.. en een code .. je maakt zeg maar 100 euro over naar een paypal bank nr bij jou in de buurt je moet uiteraard wel die code erbij vermelden anders weten ze niet naar welk paypal account ze het door moeten sturen ..

als vervolgens t geld op je paypal account staat kun je geld overmaken van jouw paypal account naar een ander paypal account.. werkt vrij makkelijk .. enige nadeel is dat t wel wat tijd kan kosten voordat alles rond is ..

ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar misschien kan ik je wel uit de brand helpen :) heb toevallig nog wat op m`n paypal staan :)

Origineel geplaatst door Phony
ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar misschien kan ik je wel uit de brand helpen :) heb toevallig nog wat op m`n paypal staan :)
das vriendelijk :) voorlopig ziet het er naar uit dat die kennis van een vriend het gaat doen, maar mocht daar iets mislopen laat ik je wel wat weten :)

Dit komt van de help-pagina's van PayPal:
If you are a PayPal member from Australia, Canada, Germany, the Netherlands, Norway, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, or you have a confirmed U.S. bank account, you can add funds to your PayPal account using a bank transfer.
Ik zie België niet in de lijst staan...

=(

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Eeen verkoper heeft meestal niet graag dat iemand anders betaald met Paypal omdat ie naar het adres geregistreerd bij Paypal wil versturen...Als de Ebay account en Paypal account niet overeenkomen dan is er meestal iets niet in orde...Er hoeft niets mis te zijn maar het is wel een rode vlag...

Idd!
Ik zou in ieder geval niet in zee gaan, met iemand die de Paypal account van iemand anders gebruikt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back