gezocht: paypal account

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Martune
Idd!
Ik zou in ieder geval niet in zee gaan, met iemand die de Paypal account van iemand anders gebruikt.
shit :D

wat voor concrete bezwaren zijn er eigenlijk dan?

Je kan alleen geregistreed paypaller worden met credit card

Bank overschrijving kan wel gewoon alleen duurt dat 2 weken voordat het geld op je paypal account staat.

Directe bank overschrijving is idd sneller.

Ook valt de garantie met je geld terug nog wel mee(lees: slechte dekking)

Aandacht aandacht! De topicstarter woont in _België_, en nee, dat is géén provincie van Nederland!

Daarom lopen sommige zaken er minder goed, en kan men bijvoorbeeld géén bankoverschrijving doen naar PayPal. Gelieve deze informatie te beschouwen als correct en definitief. (Ok ik ben ook een Belg maar trust me on this one.)

:D

Maar overschrijven kan toch hoor! :D

Origineel geplaatst door Eclectus
...en nee, dat is géén provincie van Nederland!
..

:duivels: NOG niet..

omdat ie mischien verstandig is ;) (net als ikzelf trouwens)

wat een idiote zin.. alsof je een credit card moet nemen omdat het ''normaal'' is.. niet dus...

Je hoeft geen creditcard te nemen natuurlijk, maar als je iets wilt wat alleen met een creditcard kan, dan kan het geen kwaad er misschien een te nemen zou je denken ;)

Ach, als je het op deze manier kan regelen is het natuurlijk prima, maar misschien dat je de verkoper onnodig laat denken dat je m een poot wilt uitdraaien..

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ach, als je het op deze manier kan regelen is het natuurlijk prima, maar misschien dat je de verkoper onnodig laat denken dat je m een poot wilt uitdraaien..
en bestaat er een manier om het tegendeel te bewijzen dan?

kwestie is trouwens dat ik geen gewoonte van ga maken om aan de lopende band ebay dingen te kopen, dit was nu gewoon iets wat ik wilde hebben :)

Origineel geplaatst door geschirrspüler
en bestaat er een manier om het tegendeel te bewijzen dan?

Da's een kwestie van vertrouwen denk ik, als je je aan je afspraken houd om te betalen bewijs je denk ik prima dat je gewoon een eerlijke transactie wilt doen.

En als t eenmalig is dan is het aanvragen van een creditcard misschien niet zo zinvol idd :)

Aandacht aandacht! De topicstarter woont in _België_, en nee, dat is géén provincie van Nederland!

Daarom lopen sommige zaken er minder goed, en kan men bijvoorbeeld géén bankoverschrijving doen naar PayPal. Gelieve deze informatie te beschouwen als correct en definitief. (Ok ik ben ook een Belg maar trust me on this one.)

:D
wil je hier nou mee zeggen dat belgie een ontwikkelingsland is :confused: ofbedoel je iets anders

Ontwikkelingsland is veel gezegd... België is _IMHO_ wel een land dat overmatig door bureaucratie geplaagd wordt, en daardoor op vele gebieden achterop hinkt.

Ontwikkelingsland is veel gezegd... België is _IMHO_ wel een land dat overmatig door bureaucratie geplaagd wordt, en daardoor op vele gebieden achterop hinkt.

Klinkt als een beschrijving van nederland...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back