Maak een stukje hiphop

Hey watjes (L) het wordt eens tijd voor een hiphop contest.. weekend komt eraan en ik wil eens wat actie zien hier.

Wie bepaalt de restricties en de samples?

Ik daag zowiezo dnomyar, dion, code en lotuz uit.

Cmon pussies ik daag jullie uit. >=D
Allemaal leuk en aardig maar de creative juices vloeien nog niet hard genoeg, ik bedoel jullie zijn allemaal veel te lief en slap voor elkaar..
hiphop is ook oorlog op zijn tijd.. daarna komt de vrede, de echte vrede ;) als je snapt wat ik bedoel.

hiphop-sf-weekend #1
come on ninjas!

Of t ligt aan mijspees. of ik vind m gewoon niet vet... T doet mij nix...En rauw? Hmmm tja ?? Slecht geknipte samples of .. T komt over als een bij elkaar gezocht zooitje.( begrijp me niet verkeerd ik kloot ook aan ,, maar dis Te vuig ofzo? ) Ik weet niet wat t is...( maar grappig.. ik vind chop lesson dan wel weer de leukste...) hm?
chop lessons...

Thats more like it..

Ik ga sloapen, morgen tot 8 uur werk'n.. dan hoop ik dat iemand het voortouw heeft genomen en samples online heeft gepleurd.
Zowiezo een pack met drums..
evt. bass
verder bepalen of vst's kunnen en wat je tools moeten/mogen zijn.

Ik vind een flinke restrictie altijd wel noodzakelijk voor een eerlijke contest.

Lets do this!

Lijkt me simpel :

Wie maakt de hardste beat!
Wat mij betreft mag iedereen die meedoet alles uit de kast trekken..

There's only one rule...

En aangezien Lotuz sowieso al de hardste beats maakt, lijkt het me een
goed idee dat hij jureerd!!

Zo werken contests helaas niet.. het gaat erom of je beter bent met dezelfde tools. Iedereen moet dezelfde regels kennen en hanteren pas dan kan je jezelf onderscheiden met originaliteit en talent. Dan pas laat je je creative juices flowen of juist niet? Ben je gevangen in je eigen kunstje of ben je geniaal.

Tot morregen sahbe's!

Je wilt een contest maar iemand anders moet het allemaal maar regelen? :Z

En samples online gezet hebben? Ik niet snappen...:? T idee is dat dan iedereen samples moet droppen en van daaruit een snippet moet maken? Of ben ik nog niet helemaal goed wakker? :Z

QOUTE:Allemaal leuk en aardig maar de creative juices vloeien nog niet hard genoeg?????? We doen ons best volgens mij... T,is geen lopende band werk... gheghe..mjah...

Attachments

• Id.mp3
    339,4 KB · Bekeken: 111
Laatst gewijzigd:
Tja een beat contest werkt in mijn bescheiden opinie alleen maar als je iedereen dezelfde song geeft om te samplen en em vrij laat in het uitkiezen van zn drumsamples en mischien de bass.

Iemand moet gewoon met een songfile aankomen zetten (liefst .wav) en dan mag je alles uit die song gebruiken samen met je eigen drums en bass? Ik kan wel met iets aan komen vanavond maar ik wil Ben zn idee nou ook weer niet onder zn neus weg halen. Als jullie Lotuz als jury willen mischien dat hij dan ook met een song aan moet komen zetten?

Oh ja gelieve niks verplichts met VSTi aangezien sommige mensen niks met een computer doen..... :engel:

Of idd doc... Een songfile... Je bedoeld een heel nummer van iemand? Ipv losse samples? Ben kom eens ff met konkrete plannen.. ;)hahahaha.... OHW .. kut dit is dan weer mp3...:o: En anders gebruiken jullie maar mischien anders... kan natuuk ook nog altijd.

Zoiets mischien...??? gewoon een greep uit mn mapjes her en der... :? :)

Nee dat denk ik niet, eerder gewoon een heel nummer. ter voorbeeld:

En dan mag je alles wat in dit nummer voorkomt samplen en gebruiken.

Back