Maak een stukje hiphop

Zondagavond is een Beetje kort dag voor mij, ik moet werken etc... Mischien de volgende keer

Goed de deadline zal wel niet gehaald worden maar als iemand gewoon ff een kickass sample online zet hebben we iig materiaal om langzaamaan mee te beginnen. Ik weet helaas niet waar je moet zoeken voor een goede sample.. zal het desnoods alsnog proberen.

Laat dus nog steeds even weten of je in bent. (Y) -out-

Sjongejonge neem je eens initiatief.. waarom allemaal zo lafjes als het er echt op aankomt.
wedden dat we in een weekend meer juweeltjes neer zetten dan in de afgelopen maanden. Laat die adrenaline maar lopen!!:?:?:?:?:?:?:o:
Ik vind t opeens niet leuk meer......... Ik kloot maar ff verder dan maar.,...:stupid

Ik zie er best de potentie van in, ik vraag me alleen af wat je bedoelt met een kick ass sample? Eigenlijk zouden we iets dope met Cory Konings ofzo moeten proberen te maken. :P

Dat is helemaal geen Corry Konings....?

:P

Tja, zolang er geen sample is waar iedereen aan kan werken staat het in de steigers.
Je klinkt geinteresseerd.. zou je het voortouw kunnen nemen en een soul sample online kunnen plempen?
Dan neem ik et from there en zetten we de contest op.

Morgen middag zal ik een sample online gooien, het zal geen soul zijn maar iets waar je praktisch niks mee kan!

We pushen dat ding!!

:okdan:

Drum samples, bass, synth etc naar vrije keuze?!

Mischien een nieuwe treath openen met poll!

De winnaar is voor een jaar lang de "Maak een stukje hiphop, Baas"

Daar probeer ik jullie juist op te wijzen.. plemp geen onnavolgbaar materiaal.. zeker voor een eerste keer moet t niet allemaal te ingewikkeld, moeilijk, appart of diep worden.

Gewoon lekker ouwehoeren en draaien met een sample.

Laat iedereen gewoon zijn eigen r3m1x droppen en dan pushen we die ding keihard door die boomboom's achter in de auto sw4..

en maak er nou niet een te BIG deal van.. geen titels of statussen totdat we allemaal gedropt hebben.. luisteren en ECHT ff gaan genieten, oeh-en, aw-en of daaaym-en.

LEES AUB MIJN VOORSTELLEN OP DE VORIGE PAGINA NOG EENS!

Ja maar ik heb helemaal geen dikke boom boom in me auto....

Ik heb namelijk niet eens een rijbewijs.
8)

Laten we maar meteen beginnen!!

5173JG9760L._SS500_.jpg

Tis eigenlijk best een makkelijke..

:D

Attachments

• Maak een stukje hiphop.wav
    7,9 MB · Bekeken: 93
Geweldig album :okdan: Ff snel downloaden om te horenw at je uitgekozen hebt. :)

Back