Maak een stukje hiphop

Van mij mag Lotuz kiezen en de file aanleveren (als ie dat wilt natuurlijk)

Shit ik zit al dagen te azen op post nummer 2500 in deze thread, feli code17. ;)

ik had nog wel een harde beat liggen van een tijdje terug maar is wel met dat loopje van de skull snaps.

het is in principe bedoeld als diss track voor 2 of meer personen..

Attachments

• Der Schrei.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 89
Als we die van Dion gebruiken vind ik eigenlijk dat Dion de jury moet zijn. :P Maakt mij verder geen klap uit, wat jullie willen.

Hey ninjas
ik zit te denken aan het volgende (jullie zijn meer van het samplen; ik meer van het produceren)
- Vastgestelde BPM (ik stel 86 of 98 voor)
- Vastgestelde Sample (ontbreekt, moet niet te raar klinken en liefst flinke melodie)
- Vaste Drumpack waarin iedereen een kick, snare, hihat, crash en toms donneert. (je hebt zodoende dus wat meer keus maar hebt alsnog een kleinere selectie dan normaal)
- Gebruik van hardware zowel als software is toegestaan. Dit omdat onze productiemethoden te ver uiteenlopen.
- Maximaal 2 minuten
- JE MAG DE SFEER ZELF BEPALEN (disstrack, serieus, melodieus of gewoon een hersenscheet whatever)

Deadline: zondagavond

Ik ga uitzieken op mn bed (griep), maar eerst doneer ik een drumpack.. jullie kunnen beter bepalen wat de BPM wordt, omdat ik simpelweg geen sample-head ben.

Laatst gewijzigd:
Alles wat onduidelijk is; moeten jullie onderling bepalen. Ik ben goed ziek. Restecp

Wel of geen battle, hier ga ik zelf nog een keer mee aan de slag. :halleluja

Ik heb geen zin in een battle, maar misschien kan ik jullie inspireren.

Attachments

• Dion Sample.mp3
    308,1 KB · Bekeken: 87
Sjongejonge neem je eens initiatief.. waarom allemaal zo lafjes als het er echt op aankomt.
Take the challenge man, ook al win je niet, je stijgt boven jezelf uit tijdens contests.
Ik doe dit ook alleen maar om mijn creativiteit te testen. Jullie zijn stuk voor stuk geskilled en er zitten talenten tussen.. waar de f*ck om zou je uberhaupt niet mee doen.. wedden dat we in een weekend meer juweeltjes neer zetten dan in de afgelopen maanden. Laat die adrenaline maar lopen!!

Hou op met die zandzakkenhouding en meld je aan, laat zien wat je kan.

Dus ik vraag nu aan ieder van jullie mee te doen, thumbs up if you're in. Kom op mensen zo wordt synthforum ook nog eens NY-basement haha.

Anders wordt het een dagje leenbakkert. See ya! PEACE (Y)

Back