Maak een stukje hiphop

Ja dat is wat ik bedoel kon ff niet op de naam komen :D

Ik vind hem wel chill! Lekker duister sfeertje. Dat hoge synth/beat ding is echt te gek!

1 puntje: De vocalen mogen wat mij betreft wel een tikkie harder...

Hey bedankt :okdan:

Ben een beetje allergisch voor omhoog gepitchte vocals. De rest van de beat is prima. Kan de Love Boat associatie helaas niet onderdrukken. :D

Toch nog één dingetje. Ik hoor in de samples best lekkere baslijntjes. Die zou je best wat mogen aandikken door te EQen.

Mijn stijl is het niet, ook al doet het me sterk denken aan jaren '80 groepen als 2 Live Crew en Rodney-O & Joe Cooley die ik wel kan waarderen. Maar goed, als ik dat even opzij zet... Ik vind het vocodergedeelte en het hoofdthema (Usher melodie) niet lekker bij elkaar passen. Kloppen de toonhoogten wel? :erm:

Toch nog één dingetje. Ik hoor in de samples best lekkere baslijntjes. Die zou je best wat mogen aandikken door te EQen.

Mijn plan was om er ff de bassgitaar bij te pakken en zelf wat in te spelen!!
Zal snel ff kijken..

Mijn stijl is het niet, ook al doet het me sterk denken aan jaren '80 groepen als 2 Live Crew en Rodney-O & Joe Cooley die ik wel kan waarderen. Maar goed, als ik dat even opzij zet... Ik vind het vocodergedeelte en het hoofdthema (Usher melodie) niet lekker bij elkaar passen. Kloppen de toonhoogten wel? :erm:

De toonhoogten kloppen niet echt nee, is dan ook snel in elkaar geknutseld.
Toch bedankt voor je reaktie :)

Grtz

Ik ben eigenlijk veel meer onder de indruk van je tracks op SoundClick. Heel wat anders dan Hip Hop, maar dat is ook weleens lekker zo af en toe. :okdan:

Mijn plan was om er ff de bassgitaar bij te pakken en zelf wat in te spelen!!
Zal snel ff kijken..

Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ga je dan heel de beat lang de bas spelen of speel je korte stukjes die je weer als samples gaat gebruiken?

Hier zou een MC als Killah Priest goed op passen. 8)

En over een paar jaar ben ik net zo kaal. :D

Nee, ik doe het niet met rappers. Of het moet een lekkere female MC zijn. :D

Nah, ik heb een hele tijd met MC's uit R'dam en omstreken gewerkt, maar op een gegeven moment was de inspiratie op en begon ik mezelf eindeloos te herhalen. :frons: M'n laatste wapenfeiten waren twee 12 inches van Mystic Xperienz ("Theory & Practise"/"Nignorant" en ). Maar ik zou nu wel weer graag wat tracks willen maken met MC's uit de UK/US.

Back