ATCQ???Nee, want dat leidt toch weer tot een ATCQ-achtige beat. Been there, done that.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ATCQ???Nee, want dat leidt toch weer tot een ATCQ-achtige beat. Been there, done that.
muzikaal goed zeg... (niet zo into hip hop.) maar de mc, rap, whatever vink wel erg relaxt en flow hebben ofzo....????? (alles cool! alles mag!! niet denken maar doen, alles op gevoel!!............................................. gave lyric!)En hier is weer een opzetje, beat moet nog zat aan gedaan worden en is momenteel gewoon ff gelooped voor de raps, deze worden vast ook nog wel weer een keer getaped.
Afijn, een voorproefje voor wat komen gaat
ripp offf van chemical bros... ok geen hip hop...(en idd omdat t KAN!) Just do it! sloffen...(tooootaaaaaal niet topic.... (sorry) maar ff t namaken....Maken jullie wel eens beats of stukjes van beats na ? Zo ja wat en waarom?
Gewoon omdat het kan en omdat het me vet leek om er een eigen twist aan te geven.
Eerste opzet... Wie kent het?
ATCQ???

Wow, heel wat toffe shit in dit topic gehoord. Vraag me af wat bij jullie het proces is van het maken van beats.
http://soundcloud.com/beatsed90/output-1-233
Dit vanavond gemaakt, ben er wel blij mee. Iemand suggesties? Tips? Opmerkingen? GRAAG!![]()

Vind m wel ok... Baslijn beetje saai of te nadrukkelijk aanwezig... beetje "hoog" nog wegfilteren ofzo...en wat gruiziger maken.. ten opzichte van de beats.. en verschillende snares vind ik persoonlijk wel toffer.. maar wie ben ik..? wel toffe geluidjes...Zoals beloofd zou ik dit weekend ook iets fabriceren.. Docje heeft me die belofte ontlokt..
Ben er niet echt heel tevreden mee, maar het is nog net postable.. Komt ie: