Maak een stukje hiphop

En hier is weer een opzetje, beat moet nog zat aan gedaan worden en is momenteel gewoon ff gelooped voor de raps, deze worden vast ook nog wel weer een keer getaped.

Afijn, een voorproefje voor wat komen gaat
muzikaal goed zeg... (niet zo into hip hop.) maar de mc, rap, whatever vink wel erg relaxt en flow hebben ofzo....????? (alles cool! alles mag!! niet denken maar doen, alles op gevoel!!............................................. gave lyric!)

Maken jullie wel eens beats of stukjes van beats na ? Zo ja wat en waarom?

Gewoon omdat het kan en omdat het me vet leek om er een eigen twist aan te geven.

Eerste opzet... Wie kent het?
ripp offf van chemical bros... ok geen hip hop...(en idd omdat t KAN!) Just do it! sloffen...(tooootaaaaaal niet topic.... (sorry) maar ff t namaken....

Attachments

• 0 beat 1.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 130
Wow, heel wat toffe shit in dit topic gehoord. Vraag me af wat bij jullie het proces is van het maken van beats.

http://soundcloud.com/beatsed90/output-1-233

Dit vanavond gemaakt, ben er wel blij mee. Iemand suggesties? Tips? Opmerkingen? GRAAG! :D

Lekker intro.. lekkere didgeridoo! ;)

Mooie strijkertjes..(waar heb je die vandaan?) en daarna wel een fijne beat, maar dan vind ik de sounds die er bij komt niet mooi passen bij de rest... Hij is wel lekker vaag, maar qua toonhoogtes niet fijn met de strijkers..

Als die sound even weg is, is het wel lekker, maar dan is ie weer terug en stoor ik me er toch weer aan (misschien persoonlijk natuurlijk)..

Volgensmij met op die plek een andere sample/sound.. is het een lekkere track!

Zijn idd erg fijn, zo als je net wakker bent met een bak koffie.! lekkere logge beat... mischien hier en daar no\g een snaretje erbij hihatje of iets dergelijks,om m wat levendiger te maken.. (maar zo als van ballen al zij ,kwestie van smaak. (deed me me beetje denken aan 4 hero.)..
Lekker...

iK VIND HET LEKkeR, ALLEEN DIE BEAT IS ERG ROBOT VIND IK, KUT CAPS, ik wil ut nie opnieuw typuh.

Als jullie niet oppassen ga ik mijn langzaaaaaaaaame jazzy house beats ook in dit topic posten. :P

Zoals beloofd zou ik dit weekend ook iets fabriceren.. Docje heeft me die belofte ontlokt.. ;)

Ben er niet echt heel tevreden mee, maar het is nog net postable.. Komt ie:

Attachments

• Sweethop.mp3
    2 MB · Bekeken: 113
Zoals beloofd zou ik dit weekend ook iets fabriceren.. Docje heeft me die belofte ontlokt.. ;)

Ben er niet echt heel tevreden mee, maar het is nog net postable.. Komt ie:
Vind m wel ok... Baslijn beetje saai of te nadrukkelijk aanwezig... beetje "hoog" nog wegfilteren ofzo...en wat gruiziger maken.. ten opzichte van de beats.. en verschillende snares vind ik persoonlijk wel toffer.. maar wie ben ik..? wel toffe geluidjes...

Back