hallooo...
ik loop me al een tijdje suf te zoeken maar het wil niet lukken. (dit is natuurlijk vanzelf sprekend anders zou ik geen nieuwe thread openen
)
Ik wil meer weten over arrangeren. Hiervoor hoef ik geen dik boek met alle theorie erachter want die heb ik al. Wat ik meestal doe is nummers, die ik tof vind, uitzoeken hoe ze in elkaar steken. dus nummer aan, pen en papier erbij, en dan tellen hoevaak iets gebruikt word.
moet ik dit nu de rest van mijn leven doen of bestaat erzoiets waar een overzicht in staat van de meest belangrijke/populaire nummers?
ik loop me al een tijdje suf te zoeken maar het wil niet lukken. (dit is natuurlijk vanzelf sprekend anders zou ik geen nieuwe thread openen
)Ik wil meer weten over arrangeren. Hiervoor hoef ik geen dik boek met alle theorie erachter want die heb ik al. Wat ik meestal doe is nummers, die ik tof vind, uitzoeken hoe ze in elkaar steken. dus nummer aan, pen en papier erbij, en dan tellen hoevaak iets gebruikt word.
moet ik dit nu de rest van mijn leven doen of bestaat erzoiets waar een overzicht in staat van de meest belangrijke/populaire nummers?
), en die inderdaad dingen zegt als: "dat dingetje in het begin wat pffft doet, dat is wel leuk."