Ramirez
Ouwe rot
De Behringer rx1602 (keyboard mixer)heeft de juiste mogelijkheden die ik nodig heb.
-19" rack synth mixer
-16 ingangen
-mogelijkheid om 1. fx module te koppelen.
-en voor de rest heb ik niets nodig.
Ik heb nu een mx3282a.Opzich een budgetvriendelijke mixer,maar de bekende behringer kwaliteit.
Ik heb 13 stereo apparaten aan te sluiten ,dus met 2. rx1602's zou ik in principe al klaar zijn.
Met oog op de toekomst gaat er ook een lexicon revrb komen.
En ja..om nou een lexicon na een behringer mixer te plaatsen zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Hoewel er (lijkt mij) vrijweinig in zo'n mixer hoeft te zitten qua electra,vertrouw ik behringer er op ,dat ze zelfs dit verneuken met ruis.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat dit een uniek-behringer-iets-minder-ruis-bak is..........is mogelijk.
Hoe dan ook,ik zie zoiets toch liever van yamaha, of of iets dergelijks.
En ja,het liefst nieuw nieuw nieuw.
Ik heb me dus een complete muis arm gesurft ,maar het begint er op te lijken dat behringer de enige is die zulke speeltje maakt.
Maar ik hoop toch zo dat ik er naast zit.
please help me uit deze boze droom.

-19" rack synth mixer
-16 ingangen
-mogelijkheid om 1. fx module te koppelen.
-en voor de rest heb ik niets nodig.
Ik heb nu een mx3282a.Opzich een budgetvriendelijke mixer,maar de bekende behringer kwaliteit.
Ik heb 13 stereo apparaten aan te sluiten ,dus met 2. rx1602's zou ik in principe al klaar zijn.
Met oog op de toekomst gaat er ook een lexicon revrb komen.
En ja..om nou een lexicon na een behringer mixer te plaatsen zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Hoewel er (lijkt mij) vrijweinig in zo'n mixer hoeft te zitten qua electra,vertrouw ik behringer er op ,dat ze zelfs dit verneuken met ruis.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat dit een uniek-behringer-iets-minder-ruis-bak is..........is mogelijk.
Hoe dan ook,ik zie zoiets toch liever van yamaha, of of iets dergelijks.
En ja,het liefst nieuw nieuw nieuw.
Ik heb me dus een complete muis arm gesurft ,maar het begint er op te lijken dat behringer de enige is die zulke speeltje maakt.
Maar ik hoop toch zo dat ik er naast zit.
please help me uit deze boze droom.

)
En dat is met de Prodessey ook, maar anders, die klinkt ook gewoon goed maar geeft net die klik niet die de pro12 wel aan me geeft. Wat dat betreft kan je dus wel zeggen dat ze toch anders klinken van mekaar ondanks dat het toch op dezelfde [sharc] chip zit...