alternatief voor de rx1602 rack mixer(16 line)

ON Topoc weer:

Me 1602RX just died on me....nu koop ik dus echt nooit meer wat van behringer....lol
Zekering vervangen mocht niet baten.........ik heb er maar een gare korg 12:2 tussen gehangen nu maar weer ;)

De mijne zal ook echt nog wel een keer overlijden,maar tot nu toe geen enkele problemen ermee.
Bevalt me echt prima.

Ben gister naar feedback eindhoven geweest om er nog een te halen maaaarrrr opperdepop.
Volgende week krijgen ze weer verse binnen.
Heb wel nog een e-mu X board 25 gekocht, dit is echt de ideaale partner voor de mc909.
Ik kreeg er gelijk een stapel proteus cd's bij ,niet slecht dus.

Ik begin er toch nog heel even over Septic
:D

Ik moest dus echt met een grote boog om de prodyssey heen lopen.
Ik meende ook stemmen uit die richting te horen komen,hee pssst,watjuuhhh!!,koop me dan als je durft,bluffert!!!!
Tja...dan ben je ver heel of niet?

Morgen liggen ze in de aanbieding,
Dus de kans zit er dik in dat ze een mafketel in een slaapzak voor de deur aantreffen.

DING DONG>>>>>> MAN HUNGRY

Origineel geplaatst door Ramirez

Ik moest dus echt met een grote boog om de prodyssey heen lopen.
Ik meende ook stemmen uit die richting te horen komen,hee pssst,watjuuhhh!!,koop me dan als je durft,bluffert!!!!
Tja...dan ben je ver heel of niet?

DING DONG>>>>>> MAN HUNGRY

Hehe, ik zou gewoon eens een half uurtje uitrekken en met die dingen kloten daar. Prik de koptelefoon er half in zodat ie mono wordt. (er zit geen koptelefoon aansluiting op). Ook de EFX Bypass drukken, dat verziekt imo alleen maar de sound van de ASB.
En dan effe wate draaien en kutten ermee, merk je vanzelf welke je de lekkerste vind ..

Een bug je waar trouwnes alle ASBs last van hebben is als je in een sequence bijv een A3 noot triggert en je doet dat direct op je keyboard ook een A3 spelen dan wil ie wel eens last hebben van hanging notes....Ter info...In monofone mode heb je daar geen last van. Zal een voice-allocation bug zijn en wel veranderd worden. De Prodyssey heeft hier het minste last van.

Ik neem dit allemaal op de koop toe...er zal nog wel een fix komen die dit weghaalt, zoals ook de zippernoise is gefixed.

Back