Wat nou, drums programeren?

Origineel geplaatst door Arv
dextrous magic.. tja oefenen.. oefenen... Maaris het muzikaal? Of ratelt ie gewoon een kunstje af. Das de vraag.. Ik vind het NIET muzikaal.
Inderdaad, als je een 6 jarig kind de Fantasy Impromptu van Chopin laat spelen. Dan kan die dat over 2 jaar ongeveer ook wel.. T is een kunstje .. meer niet. Maar t is zeker wel cool om te kijken.

Dat het een kunstje is vind ik wel meevallen, anders kan of je alles als kunstje bestempelen.
Een kunstje kan iedereen leren, wat ik hier bij betwijfel.

Ik speel toch al heel wat jaren piano, waarbij ik na veel oefenen bepaalde moeilijke stukken redelijk kan spelen.
Maar wat hij doet zou mij toch niet lukken denk ik.
Dit heeft toch zeker ook met feeling te maken dan alleen domweg oefenen vrees ik.

Kon ik het maar :)

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Dat het een kunstje is vind ik wel meevallen, anders kan of je alles als kunstje bestempelen.
Een kunstje kan iedereen leren, wat ik hier bij betwijfel.

Ik speel toch al heel wat jaren piano, waarbij ik na veel oefenen bepaalde moeilijke stukken redelijk kan spelen.
Maar wat hij doet zou mij toch niet lukken denk ik.
Dit heeft toch zeker ook met feeling te maken dan alleen domweg oefenen vrees ik.

Kon ik het maar :)

Helemaal waar.. Niet iedereen heeft zo een goeie oog-hand coordinatie, dus aanleg is ook wel van belang.

Hmm tja leuk...
Maar als je de vlooienmars snel kan spelen zal dit met wat oefenen ook geen probleem zijn

Is toch geen kunstje...

Kunde is dit, en wie zegt van niet, voeg de daad bij het woord.

Back