Behringer ADT1616

Rollie

Stamgast
Ik was vandaag in Aken (shoppen voor Moederdag) en wat schetst mijn verbazing: ik heb nog een Behringer ADT1616 kunnen bemachtigen. Ik had er al een in mijn DDX3216 zitten en toen alle heisa begon over het niet meer leveren van de ADT1616 wilde ik nog een tweede in mijn DDX. Echter ik was toen te laat. Nergens meer te krijgen. Vandaag dus liep ik met mijn zoon door de straten van Aken en op een gegeven moment liep ik langs een electronicawinkel. Deze had wat DJ spullen in de etalage staan dus ik blijf even langer staan. Toen tussen de spullen in de etalage stond een bordje: When sie etwas suchen, fragen sie es!! Ik dacht gelijk aan de ADT1616. Dus ik naar binnen. Echter toe ik binnen was had ik al gelijk zoiets van: Laat maar, gezien de spullen die er lagen leek me het vragen naar een ADT1616 zinloos, volgens mij hadden ze nog nooit van Behringer gehoord, laat staan ADAT en ADT1616. Dus toen ik me wilde omdraaien en weggaan kwam er een vrouw (ik schat zeker in de 50) naar me toe en vroeg of ze me kon helpen. Nou ja, ik dus toch vragen naar de ADT1616. De eerste reactie was dat ze niet goed wist wat ik bedoelde, maar ze zou haar zoon even halen die zou me wel helpen. Na een aantal minuten komt daar zo'n jochie van nog géén 20 en zegt tegen mij: je zoekt dus een ADT1616 van Behringer? Nou hij had er een die hij had binnengekregen via een inruil DDX3216. Volgens mij wist hij niet dat die dingen zeldzaam zijn want zonder blikken of blozen schroefde hij hem uit de DDX. Of het erg was dat er geen verpakking meer bij was? Natuurlijk vond ik dat geen probleem. Op de vraag wat hij ervoor vroeg antwoorde hij: wat wil je ervoor geven? Tsja wat moet je dan zeggen? Ik probeerde dus: €50 Dat was hem te weinig, hij had €100 in gedachten. Ja maar zei ik, er zit geen verpakking en handleiding bij en ik weet niet of hij het doet. Dus ik bood €75. Toe kwam hij met €85 omdat de verpakking er niet bij zat en om zeker te zijn of hij het deed bood hij me dan aan om hem weer even terug in de DDX te bouwen en te testen. Overigens, de handleiding zei hij kan je downloaden op de Behringer site! (Blijkbaar wist hij toch waar hij over aan het handelen was!). Ik ging akoord met €85 en de test in de DDX. Dus een dikke 10 minuten later ging ik als een geukkig man naar buiten met een werkende ADT1616 voor €85 !!!!!
Thuisgekomen, gelijk ingebouwd en getest: perfect werkend!!!!!!! Oh ja, ik heb OOK nog een moederdagcadeau gevonden.

shoppen voor moederdag hééft zo z'n voordelen ;)

leuk verhaal! Veel plezier ermee. Is het moederdagcadeau nu wat goedkoper uitgevallen? ;)

Gaaf verhaal zeg!! Weet je nog waar dat was in Aken? Ik woon vlak bij namelijk, dan ga ik zn ddx kopen *D Ik kan er namelijk nog wel eentje erbij gebruiken :biertje: Vindt het een prima bak en hij zit alweer vol dus een 2e overweeg ik zeker (mits goede prijs)...

Groetjes :doei:

Origineel geplaatst door DaTinus
Gaaf verhaal zeg!! Weet je nog waar dat was in Aken? Ik woon vlak bij namelijk, dan ga ik zn ddx kopen *D Ik kan er namelijk nog wel eentje erbij gebruiken :biertje: Vindt het een prima bak en hij zit alweer vol dus een 2e overweeg ik zeker (mits goede prijs)...

Groetjes :doei:

Ik zou gewoon zonder blikken of blozen 120,- bieden. :verkoght:

Leuk verhaal. Ik hoop ook altijd op zo'n gelukje. Ik droom er wel eens van dat ik een keer op vakantie ben in Frankrijk of zo en dan langs zo'n schuur met antiquiteiten kom (mijn vrouw is dol op die ellende). Daar, onder het stof, achter in de schuur staat dan een ........... tja vul maar in, afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik dacht aan een mooie Wurlitzer EP200a of zo.

Dream on.............:z :z

in 1990 kocht ik mn 909 voor 400 guldentjes " want er zaten maar 8 geluidjes in"

toen was geluk nog heel gewoon...

Back