Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door OJS
Je moet ook nooit reageren op die mails. Als het echt door Ebay is verstuurd staat het ook in je 'mijn berichten' pagina als je inlogt op Ebay. Staat het daar niet, dan is het een 'phishing-bericht'.

Klopt, ook ik heb op die manier wel eens wat gekocht, zij het ook een iets goedkoper artikel ja.. (microwave 1).Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Nou, dat is niet waar, hoor!
Origineel geplaatst door OJS
Second Chance Offers = Scam: ALTIJD!!! Gewoon nooit doen, tenzij ze akkoord gaan met eerste opsturen en pas betaling na feitelijke aflevering (en niemand die dat doet....)
Als je iets gaat ophalen in Engeland dan loont het om hem gewoon zelf te gaan halen. Bij versturen vermoed ik dat je nog BTW moet betalen. Helemaal zeker weet ik dat niet overigens.
Ik heb vorig jaar een duur apparaat opgehaald in London en voor 120,- had ik een heen en weertje vanaf Hoek van Holland tot hartje London plus nog wat openbaar vervoer in London zelf. Dan kun je direct zaken doen, je apparaat nog even bekijken en/of testen en zie je ook nog eens wat van de stad.
Gr.
OJ
Origineel geplaatst door Hooihuis
Matrix 12 lijkt me ook een zeer interessante bak maar die trage envelopes zijn wel jammer heb ik begrepen. Of wordt dit probleem wat overdreven?
Origineel geplaatst door Wiseguy
Neen

Origineel geplaatst door MusiQmaN
Nou 2e kans aanbiedingen is helemaal niet altijd scam. Ik had laatst ook geboden, 2e , eerste koper whaakte af. Mocht ik de set (drumkit) hebben. Heb m opgehaald in duitsland. Dus niet zo kort door de bocht.
)En als je weer snelle envelopes van een analoge synth wilt horen en spijt hebt dat je je Andromeda hebt weggedaan, kom je maar eens kijken in mijn vernieuwde studio. Die uitnodiging staat nog. Ach en met je Wave en Memorymoog maak je ook supersnelle attacks. Een illusie armer maar niet opgelicht!Origineel geplaatst door SCD
Vind van wel. Je moet hem gewoon niet voor dat soort geluiden gebruiken, maar het valt OOK wel mee van wat ik heb uitgeprobeerd tot nu toe op Xpanders en Matrixen.
Ja, DAT zeker, maar een ruildeal met een PS-3100 betekende kort nadenken. Zo'n Andro komt er wel weerOrigineel geplaatst door Akikaze
En als je weer snelle envelopes van een analoge synth wilt horen en spijt hebt dat je je Andromeda hebt weggedaan