pak extenctie converteren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Ik heb volgens mij dit in het verleden al eens hier gevraagd, maar stel het nog eens. Ik heb een cdrom met 10.000 plaatjes erop die de pak extenctie hebben (.pak), maar kan deze op geen enkele manier openen. Met welk programma kan ik die pakbestanden omzetten naar bijv. een jpeg bestand?

Phochos:confused:

Origineel geplaatst door 6 trak
.Pak doet me denken aan quake files

zitten al die plaatjes in 1 file dan?

Nee, het zijn 10.000 plaatjes van .pak en zijn inmiddels door een programma in quake paks veranderd, zodanig dat de programma's die ik gedownload heb hem niet meer als normale .paks herkend, maar alleen als quake paks.
:( :stupid :( :stupid =(

Pak Explorer misschien maar ff proberen dan? http://www.leinensoft.com/bz2/pakexplorer.htm

Nee, die werkt dus ook niet. Wellicht is het programma zodanig ingepakt dat hij niet uit te pakken is op die plaatjes cd-rom. Ik hou er maar mee op. Gisterenavond een paar uur bezig geweest ermee, wordt er moe van.

Phochos

wie zet er dan ook 10.000 plaatjes in .PAK formaat ip JPEG op een cdrom??? hoe kom je daar aan dan? :confused:

Het is een erotische cd-rom die ik bij een bedrijf in Duitsland heb gekocht. En ik snap ook niet waarom hij in pakformaat staat, de meeste ero cd-roms staan altijd in jpeg of pcx.

Phochos:D

Bericht door een moderator:
Geen onderwerp voor Synthforum. Probeer het eens op tweaks.net of een software forum oid.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back