bliepbliep
music - non stop
dit topic gaat over synthesizer solo's in de breedste zin van het woord. post hier dus de tracknaam + artiest van je favoriete synth solo, en als je er ECHT zin in hebt, vertel dan ook hoe je het geluid na kan bootsen en welke parameters je tijdens het spelen moet veranderen. en natuurlijk wat algemene speel tips als je gewoon aan het inproviseren bent. met glide kan je hele leuke dingen doen bijvoorbeeld.
mijn favoriete synth solo is die in daft punk - digital love, de laatste minuut knalt echt. het is me nog niet gelukt om deze solo na te spelen maar op internet staat ie wel als midi file.
ELP - fanfare for the common man, eigenlijk een is die hele track een opeenvolging van synth solo's, echt machtig!
bliepbliep
mijn favoriete synth solo is die in daft punk - digital love, de laatste minuut knalt echt. het is me nog niet gelukt om deze solo na te spelen maar op internet staat ie wel als midi file.
ELP - fanfare for the common man, eigenlijk een is die hele track een opeenvolging van synth solo's, echt machtig!
bliepbliep
Laatst gewijzigd:

camel met wailt vond ik de mooiste, Ayreon deed me een beetje denken aan die gotic rock die nu zo populair is, zit goed in elkaar dat wel, maar niet mijn smaak. snoopy's revenge heb ik nog niet kunnen vinden maar daar wordt aan gewerkt