Roland MC500 Mk II

Status
Please reply by conversation.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Ik ben nog op zoek naar een Roland MC500 Mk II sequencer (zo'n wit kasregister :D ) in goede staat. Het moet echt een Mk II zijn (geen MC500, geen MC50, geen MC300). Floppy drive moet goed in orde zijn.

Kan mij iemand hier aan helpen?

Met dank bij voorbaat.

:doei:

Volgens mij heb ik wel eens eerder op je oproep gereageerd en toen gevraagd wat je ervoor ove had, maar toen niets gehoord.
Ik heb nog steeds een prima naar een Mark II geconverteerde MC-500.

Origineel geplaatst door Akikaze
Volgens mij heb ik wel eens eerder op je oproep gereageerd en toen gevraagd wat je ervoor ove had, maar toen niets gehoord.
Ik heb nog steeds een prima naar een Mark II geconverteerde MC-500.

Hoi,

Je zal dan waarschijnlijk op iemand anders' vraag gereageerd hebben. Mij zegt het niets. Wat bedoel je eigenlijk met een naar een Mk II geconverteerde MC500? Als het gaat over SUPER MRC op een MC500, dan heb ik geen interesse want zo werk ik op dit moment. Het gaat er mij om dat de geheugencapaciteit voldoende groot is (MC500 heeft slechts 25000 events, de MC500 MkII 100000). Het gaat dan vooral over het feit dat je bij een 'gewone' MC500 om de haverklap diskaktiviteit hebt, wat enorm vertragend werkt. En dat heb je met SUPER MRC op een MkII dus niet.

Stel maar voor voor hoeveel je'm kwijt wil.

Tot hoors :doei:

Status
Please reply by conversation.
Back