Ik walg van dit soort zaken die zo'n misbruik maken van goedgelovige mensen.
Hier in de buurt heb je ook zo'n toko waar een vader en zoon voor een specifiek merk/type muziekinstrument komen en volledig van de planeet worden gelult om vervolgens met overpriced crap weg te worden gestuurd. Heb het vol ongeloof mogen aanschouwen helaas...
Magoe, ik hoop dat onze Vlaamsche vrind de centen terug krijgt. Houdt ons op de hoogte aub
Hebben ze dat ook schriftelijk kunnen bevestigen voor je? Krijg je enige compensatie als het niet zo is? Ik zou hier wel even afspraken met ze over maken, anders kunnen ze je alsnog aan het lijntje blijven houden
Hebben ze dat ook schriftelijk kunnen bevestigen voor je? Krijg je enige compensatie als het niet zo is? Ik zou hier wel even afspraken met ze over maken, anders kunnen ze je alsnog aan het lijntje blijven houden
Heb het bij Feedback in Rotterdam gehad, maar dat hebben ze keurig opgelost met een leuke korting op een ander product. Ik denk dat je dat ook wel mag verwachten van een fatsoenlijke dealer.
Een papier extra die ze door faxen ofzo is niet echt meer garantie denk ik. Die twee weken is echt mijn ultimatum hoor. Ik geloof nooit dat ze mijn geld gaan houden zonder iets weer te geven. Dat zou te gek zijn voor een winkel als Piens. Mijn flightcase koop ik alleszins ergens anders ^_^
Okay om deze draad af te sluiten kan ik zeggen dat ik in totaal 12 weken heb zitten wachten, veel contact gehad met Piens en uiteindelijk mijn geld weergestort gekregen. Wel niet zo eenvoudig te vinden natuurlijk zo een fantom . P. is misschien een goede muziekzaak voor bepaalde dingen en promoties; maar iets van Roland daar bestellen zou ik niet meteen aanraden.
Het ergste aan de telefoon vond ik wel dat toen ik vroeg of er al geleverd was, dat hij zei: 'Welk model? Pf voor mij zijn dat allemaal gewoon dozen...' say no more .
Met dat geld heb ik nu een reeks andere spullen gekocht.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.