G
Guest
Guest
muziek is geweldig.
hoesontwerp zou ik graag voor je maken, bij een volgende release.

hoesontwerp zou ik graag voor je maken, bij een volgende release.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door smackos
Ja das door die gast geprogrameerd he!

aan!
en we gaan helemaal los op die mooie analoge bakken. Er ontstaat dan geluid dat op dat moment wel mooi is, maar als je het een dag later terughoort denk je... waar was ik nou helemaal mee bezig! (ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben gehad).Origineel geplaatst door Subgroover
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik er geenaan!
Soms heeft het wel een bepaald sfeertje, of neigt het er naartoe. Ook zijn het wel mooie analoge sounds, je hoort de analoge warmte wel, maarrr....
De gekozen melodieën en tonale samenklanken slaan mijns inziens als een tang op een varken.
Laat dit aan iemand horen die compositie gestudeerd heeft en die ligt helemaal krom.
Ik vind het een beetje overkomen als. We nemen een dikkeen we gaan helemaal los op die mooie analoge bakken. Er ontstaat dan geluid dat op dat moment wel mooi is, maar als je het een dag later terughoort denk je... waar was ik nou helemaal mee bezig! (ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben gehad).
Kijk, begrijp me niet verkeerd, absoluut geen persoonlijke aanval, maar tonaal-technisch gezien is het gewoon slecht en dat is zeer jammer. Als het goed zou zijn, zou het in combinatie met de mooie sounds een top album kunnen zijn, maar helaas!
In dit geval zou het goed passen op het zoveelste slappe synthesizer greatest aftreksel.
.
Origineel geplaatst door trash
Dit riekt naar revenge op jou track.
Origineel geplaatst door trash
Maar goed, vertel eens wat er klopt er niet aan?

Origineel geplaatst door mikemix
Hij mag dat natuurlijk wel vinden, hè vriend Trash![]()
Ik snap zijn punt wel, ben het alleen niet eens.

Origineel geplaatst door Subgroover
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik er geenaan!
Soms heeft het wel een bepaald sfeertje, of neigt het er naartoe. Ook zijn het wel mooie analoge sounds, je hoort de analoge warmte wel, maarrr....
De gekozen melodieën en tonale samenklanken slaan mijns inziens als een tang op een varken.
Laat dit aan iemand horen die compositie gestudeerd heeft en die ligt helemaal krom.
Ik vind het een beetje overkomen als. We nemen een dikkeen we gaan helemaal los op die mooie analoge bakken. Er ontstaat dan geluid dat op dat moment wel mooi is, maar als je het een dag later terughoort denk je... waar was ik nou helemaal mee bezig! (ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben gehad).
Kijk, begrijp me niet verkeerd, absoluut geen persoonlijke aanval, maar tonaal-technisch gezien is het gewoon slecht en dat is zeer jammer. Als het goed zou zijn, zou het in combinatie met de mooie sounds een top album kunnen zijn, maar helaas!
In dit geval zou het goed passen op het zoveelste slappe synthesizer greatest aftreksel.
Als er al een akkoord ontstaat, dan betekent dat nog niet dat er een akkoordenschema is. Ik ben zelf nogal 'verslaafd' aan mooie akkoordenschema's en kan daar erg van genieten. Als dit niet gebeurt in de muziek, frustreert mij dat als luisteraar.
Er zit ook weinig structuur in de muziek. Het blijft allemaal een beetje slapjes.
Dit alles kan natuurlijk allemaal doelbewust gedaan zijn. Maar als dat zo was dan is dat mislukt. Want doelbewust minimale muziek maken is nou juist een van de moeilijkste dingen. Kijk naar Philip Glass en Stockhausen bijvoorbeeld. Daar hoor je gewoon echt vakmanschap in de eenvoud terug. Hierbij hoor je simpelweg onkunde van het tonale stelsel.
Met de geluiden is niets mis! Als dit nu samen met een goede componist gemaakt zou worden, dan zou het heel wat kunnen worden!
Dit is gewoon een emotionele vertaling van de binnenkant en dat is hier prima gelukt .. en ik vind het ook erg authentiek klinken ipv gekunseld ...