Cubase Kraakt

Re: Re: ik had dit probleem ook

Re: Re: ik had dit probleem ook

Origineel geplaatst door Ricky Da Dragon
deze is 17 ampere , maar het gekke van alles is dat ik het systeem al een jaar draai en nu pas opeens problemen heb , heb zelfs het aantal plugs geduceerd , tis zelfs zo erg dat als ik wat van de ene naar de andere map kopieer dat me geluid al word onderbroken ! ::S

Is je harde schijf niet aan het vol raken?
Als je schijf meer als 3/4 vol is, kun je al problemen krijgen. Kun je in ieder geval ook even naar kijken.

Volle schijf

Volle schijf

De schijven zijn geleegd (en van fat32 naar ntfs veranderd) goed gefragmneteerd , , ook dat mocht niet baten :S

Hey, ik heb ook zo'n kraakprobleem. Als ik bvb een gitaar bij een drumtrack wil bijvoegen, gaat die kraken na een half minuutje ongeveer. Mijn gitaar kraakt dan niet, het is echt wat al opgenomen is dat gaat kraken. Dit begint heel lichtjes te kraken en een minuut later is het zo erg dat je niets meer verstaat van die opgenomen tracks. Dit heb ik ook bij het afspelen gewoon. Stel dat ik een mix ofzo afspeel, begint die ook te kraken van licht naar hard. Voor dat kraken weg te krijgen moet ik opslaan, project sluiten en dan dat project terug openen. Dan kan ik er weer tegen voor een paar minuutjes hoogstens. Hoe kan dit nou?

Tnx

Back