Ik heb hm, precies die ..ook de 49 keys versie. Handleiding moest ik overigens downloaden. Zat idd niet bij. Alleen een quickstart manual dacht ik. Of was dat een quick start manual op Cd-rom?
Ik vind hem echt wel leuk. Ik ben alleen bezig ruimte te maken ervoor. Ik wil zo'n tafeltje/keyboardstand op wielen. Nu past ie nergens bij.
Qua midi doet ie echt alles. Keyboard voelt echt heel lekker aan (ook channel aftertouch). Grote opluchting vergeleken met mn microKorg. Alleen de faders en knoppen voelen plastiek aan. Ze zijn wel sterk, alleen een goedkoop gevoel.
Ik heb me wel bedacht met die endless rotaries (knoppen). Ik heb toch liever een begin en eindpunt om snel en precies waarden te verschuiven. Maar ik kan er goed mee leven. Ik hou hm lekker.
ik heb ook de 49 keys versie en ben er heel tevreden mee ! doet gewoon goed wat die moet doen toetsen voelen goed. veel schuiven en knoppen en drumpads!
alleen op het moment doet mijn geluidskaart het niet dus heb ik er tijdelijk niet veel aan
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.