reason vraagje

Miss L.N.

Nieuwkomer
Mijn vraag is als volgt. Is het mogelijk om met reason je bestand door te sturen naar iemand en dat die dat kan bewerken en weer opslaan want momenteel lukt dit niet. Is er een manier waarop dit wel zou kunnen?

Groetjes

Nee, met reason kan je geen bestanden versturen.
Als dat je vraag was.

Als diegene ook Reason gebruikt (zelfde versie of nieuwer), dan is dat mogelijk.

"want momenteel lukt dit niet"

Misschien dat je kunt uitleggen wat er dan niet lukt.

Je moet inderdaad dezelfde versie hebben, en als je samples buiten de standaard libraries gebruikt moet je ze via File -> Song Selfcontain Settings includen in de .rsn file... Of ben ik nu captain obvious aan het spelen? ;)

Origineel geplaatst door Dystophian
Je moet inderdaad dezelfde versie hebben, en als je samples buiten de standaard libraries gebruikt moet je ze via File -> Song Selfcontain Settings includen in de .rsn file... Of ben ik nu captain obvious aan het spelen? ;)

Hieraan had ik ook gedacht, maar je kunt alle mogelijke problemen wel gaan uitleggen. Ten eerste staat dit duidelijk in de handleiding en ten tweede is niet zeker of dit het probleem is waar "Miss L.N." tegenaan loopt. Als je auto een mankement heeft, breng je deze ook niet naar de garage met alleen de mededeling "hij doet het niet". Dan geef je de monteur ook meer informatie over het probleem.

Ja daar zit zeker wat in. Ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als mensen alleen maar roepen "Hij doet het niet, GRRRRR!". Maar wat 50% van de tijd werkt als iemand vraagt "M'n videorecorder doet het niet, hij is stuk! Kun je 'm fixen?" is zeggen dat ze de stekker er in moeten doen. ;)

Hebbe inderdaad dezelfde reason 3.0 dus daar kan het niet aan liggen en dit doe ik ook via File -> Song Selfcontain Settings includen in de .rsn file.
De andere kan dan het bestand perfect openen met mijn samples erin, kan er aan verder werken maar kan dan niet meer opslaan.
Het is dan zelfs niet meer mogelijk dat de andere dit kan doen File -> Song Selfcontain Settings includen in de .rsn file.

Volgens mij doe je het inderdaad goed dan.
Je kan eigenlijk ook niet veel fout doen.

Je kan ze ook even mailen.

Back