Da Boy Geerdy
Nieuwkomer
producing
Hey
oké ik ben momenteel al enkele maanden bezig met het proberen maken van tracks.
Nu heb ik sinds kort een Yamah RM 1X een dance music workstation.
Mijn vraag nu is?
kan ik cubase als sequencer gebruiken ? Dus kan ik gemaakte geluiden doorzenden naar cubase om ze daar de juiste plaats te geven. omdat er een intro bijmoet en stemmen enzo verder....zo ja hoe ?
kan ik geluiden van mijn pc of zoals zelf ingesproken tekst in het workstation krijgen ? en daar op een juiste plaats in mijn sequencers zetten.
ik gebruik ook fruityloops een mens moet ergens beginnen hé :-)
nu ik toch bezig ben kan ik ook vragen hoe ik zeer brute geluiden kan maken of kzal het zo zeggen op de beste manier kan aanmaken. ik maak dus vooral drum & bass, darkcore, industriële zaken, dus het moet echt scheuren om het zo even te zeggen...
en als beginneling ben ik dus opzoek naar raad en advies en tips en help en ...
alle tips , helpe enzo is welkom
Alvast bedankt groeten CYREX

Hey
oké ik ben momenteel al enkele maanden bezig met het proberen maken van tracks.
Nu heb ik sinds kort een Yamah RM 1X een dance music workstation.
Mijn vraag nu is?
kan ik cubase als sequencer gebruiken ? Dus kan ik gemaakte geluiden doorzenden naar cubase om ze daar de juiste plaats te geven. omdat er een intro bijmoet en stemmen enzo verder....zo ja hoe ?
kan ik geluiden van mijn pc of zoals zelf ingesproken tekst in het workstation krijgen ? en daar op een juiste plaats in mijn sequencers zetten.
ik gebruik ook fruityloops een mens moet ergens beginnen hé :-)
nu ik toch bezig ben kan ik ook vragen hoe ik zeer brute geluiden kan maken of kzal het zo zeggen op de beste manier kan aanmaken. ik maak dus vooral drum & bass, darkcore, industriële zaken, dus het moet echt scheuren om het zo even te zeggen...
en als beginneling ben ik dus opzoek naar raad en advies en tips en help en ...
alle tips , helpe enzo is welkom
Alvast bedankt groeten CYREX