Uniek en Origineel zijn

Uniek en Origineel zijn

• Ik wil Origineel blijven en doe alles zelf

Stemmen: 6 18,8%
  • Het maakt me niet uit als het maar klinkt

Stemmen: 15 46,9%
  • Lekker experimenteren en met iets nieuws proberen te komen

Stemmen: 11 34,4%
  • Presets,Samples en incasseren

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    32
Origineel geplaatst door Bass
Hmmm de uitslag verbaasd me,

aangezien 80 % van de geposte tracks hier bestaan uit kant en klare samples en loops enigszins bewerkt met bv Reason of ander softsynths/samplers...

Ik geloof dat de laatste optie van de enquete hier meer op zijn plaats is, ook al aangezien alle remix tracks hier...

A) wat is een "kant en klare sample"?

B) knap van je dat je aan een nummer kunt horen dat er loops in gebruikt worden en dat het niet zelf geprogrammeerd is.....

C) is het wel goed als ik een loop in een dure EMU sampler trigger? ;)

duh.. :stupid

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol

B) knap van je dat je aan een nummer kunt horen dat er loops in gebruikt worden en dat het niet zelf geprogrammeerd is.....

Olaf

Dat schrijft degene die hem post vaak al van tevoren...

Trouwens, bij heel veel trance tracks hoor je altijd dezelfde kick, hi hat en claps en andere sounds/drumpatronen, dus kan het net zo goed een kant en klare loop zijn...............

Maar goed als trance je smaak is zijn er natuurlijk bepaalde dingen die vaste ingredienten vormen voor een nummer..
Net als drum n bass en vele andere soorten muziek...

Laatst gewijzigd:
.. toch is dat hele gepraat over uniek zijn niet meer van deze tijd...
ik geniet net zo van 19, van Paul Hardcastle, als van een sonate van Beethoven.. terwijl de eerste echt geen geravanceerde opbouw of zoiets heeft. Ik denk er telkens over na, maar daar stop ik gewoon mee... !!

.. ik denk dat uitdrukking van menselijkheid het belangrijkste is voor mij. als dat er niet in zit, dan.. gaat 't langs me heeen...

Back