hoe maak ik dat geluid van Stunned guys?

HellForce

Ingeburgerd
Ik vraag me af met welke synthesizer en hoe dat deuntje van You Will Die van de Stunned Guys is gemaakt!

wie kan me hierbij helpe?

Origineel geplaatst door smackos
Dat was een Roland MT-32
Huh??? Echt waar? :confused:

Daar wij niet allen bekend zijn met het oeuvre van de Verdoofde Heren zou het mooi zijn als je ook een mp3-bestand ter beschikking kan stellen zodat wij over deze kwestie kunnen mediteren.

Een Roland SoundCanvas 55

hoe

hoe

is gewoon de zoveelste rauwe zaag die je uit bijna elke midi synthesizer kunt halen. zoek op preset: "saw".8o)

Klinkt toch eerder als een soundblaster AWE32...

Daar wij niet allen bekend zijn met het oeuvre van de Verdoofde Heren zou het mooi zijn als je ook een mp3-bestand ter beschikking kan stellen zodat wij over deze kwestie kunnen mediteren.
Zoek ff op internet en je kunt hem zo downloaden... waardeloos nummer trouwens...

Laatst gewijzigd:
ik denk dat je dit geluid wel goed kunt maken met een CZ-101 maar dan moet je de attack slider wel modden

-C-

Zit die jongen nou niet voor de gek te houden, dat geluid komt duidelijk uit de Supernova II. Ik zou daar eens naar kijken.

He kijk eens hieronder... ;)

We hebben hem alleen nog niet verteld HOE (want dat was ook zijn vraag) het is gemaakt!

Kan ook met de "You will Die" constructieset voor de Yamaha Tyros2...

Origineel geplaatst door Arv
We hebben hem alleen nog niet verteld HOE (want dat was ook zijn vraag) het is gemaakt!

Dan moet ie een stukkie plaatsen want ik kan me deze track niet echt meer herinneren...

Back