Otlen
Lid
Ik zie de laatste tijd veel vraag naar 303/606. Zet de trend zich door naar de 202?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door vinnieq
Je vergeet de 101, en de 909, en de 808. Alleen de 707, 626 en de 505 worden een beetje normaal gewaardeerd

250-350 lijkt me redelijk, afhankelijk van de staat. Ik heb 'm een paar keer gehad. Die bedragen heb ik voor de mijne betaald en gekregen. 400 is overdreven, daar heb je ook een 101 voor en dat werkt toch wel makkelijker. Vooral die sequencer is alleen voor helderziende conservatoriumcomponisten en toevalsmuzikanten. Het wel een krachtig torretje hoor. En goed te modden, dan is het helemaal feest. Maar niet zo bijzonder als een 303/606/707/808/909

Je vergeet de 101, en de 909, en de 808. Alleen de 707, 626 en de 505 worden een beetje normaal gewaardeerd
Hehe, zeer herkenbaar.Origineel geplaatst door DJ Bies
Idd, heb um ook gehad, wilde de x0x verzameling compleet hebben, maar hij stond vnl. stof te happen, omdat ik een 101 10x zo handig vind. Heb um wel gebruikt als DIN sync splitter, maar daar zijn goedkopere oplossingen voor....![]()

505 is toch ook wel een erg ontamelijk stuk ritmedoos... de 626 is al stukken frituureerbaarder...Origineel geplaatst door vinnieq

Origineel geplaatst door Septic
Gewoon 1x een Spectralis kopen, daar alle drumdozen indonderen ben je voor (2ehands) ong 1500 klaar en heb je al die ouwe rommel erin zitten...

Reden voor mij des te meer om steeds minder naar vintage te kijken, voor een muzikant niet interessant, voor gear-fetishten wel..

Origineel geplaatst door dsil
Voor zover ik me kan herinneren heeft mike niet al te lang geleden nog een andere 606, die volgens mij ook compleet was en er erg mooi uitzag, verkocht voor 225.
) maargoed,
Reden voor mij des te meer om steeds minder naar vintage te kijken, voor een muzikant niet interessant, voor gear-fetishten wel..