Jumpstyle

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Z

Zillema

Guest
Beste mensen,

Wie weet een programa(gratis) om jumpstyle mee te maken(eigen jumpstyle)

Heb je iets mail het dan naar:timotiegieter@msn.com

Greess...Tim

hihi :D

Nou, probeer de demo van flstudio dan maar eens. Voor je 't weet maak je radslagen door het huis.

Ik zoek ook nog een gratis programma om een top 40 hit mee te scoren... als je iets gevonden hebt pb me dan aub...

Als je een tip hebt mag je 'm gelijk ook naar mij CC'en: malle@pietje.nl

Verder zou ik idd ook gewoon eens kijken naar flstudio ofzo. Niet dat het specifiek voor jumpsteil is maar ja, welk programma wel he?

AwareJump1.gif

Hij zet er wel expliciet bij dat het "eigen jump style" moet worden he? Orgineel man! :D

Dumb style?

i_will_use_google_before_asking_dumb_questions.jpg

Re: Jumpstyle

Origineel geplaatst door Zillema
Beste mensen,

Wie weet een programa(gratis) om jumpstyle mee te maken(eigen jumpstyle)

Heb je iets mail het dan naar:timotiegieter@msn.com

Greess...Tim

Daar is geen speciaal programma voor beschikbaar. Je hebt gewoon een paar softsynths, drumcomputer en sequencer voor nodig. En dan moet je het vervolgens zelf maken, het programma doet het niet voor je. Van Halen - Jump moet je eens luisteren.

wie weet waar ik een gratis programma om de gitaar solo van jimi page's starways to heaven kan spelen?
en wie weet een gratis programmaatje om mick taylor na te spelen tijdens de legendarische stones tournee in 1972?

volgens mij moet je muziek maken leren...en dat doet geen enkel programaatje voor je

:D :Z

Je zou beter een stukje hardware kopen voor jump mee te maken, deze lijkt me ideaal:
clown3.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back