jikbeh
Stamgast
ik heb een net een cardreader voor mijn mpc gekocht. natuurlijk meteen geprobeerd, maar helaas hij herkend de drive niet. nu zou de drive absoluut herkend moeten worden gezien dit een originele akai mcd drive is. ook uiteraard alle jumper settings geprobeert maar nee.
nu begin ik te denken dat de ide connectie op mijn mpc misschien kapot is. wat ik dus eigenlijk wil doen is bij iemand deze drive proberen om te kijken of hij het doet. misschien dat er iemand zo vriendelijk is om zijn mpc even open te schroeven om die drive te proberen. ik heb hier wel een flesje wijn voor over of iets dergelijks......!
dus wie o wie wil dit even voor mij doen....mijn dank is groot
nu begin ik te denken dat de ide connectie op mijn mpc misschien kapot is. wat ik dus eigenlijk wil doen is bij iemand deze drive proberen om te kijken of hij het doet. misschien dat er iemand zo vriendelijk is om zijn mpc even open te schroeven om die drive te proberen. ik heb hier wel een flesje wijn voor over of iets dergelijks......!
dus wie o wie wil dit even voor mij doen....mijn dank is groot
(wie niet die een bezitter is van een mpc) ik denk dat ik opzich hetzelfde doe. hij zou hem na het correct aansluiten herkennen als atapidrive. het enige wat hij zegt is dat er geen floppy drive aanwezig is. ik heb autoload uitgezet. maar ook na het scrollen door de load opties zijn allleen scsi floppy en rom te zien.