Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Begrijp ik goed dat je ook korg .KMP bestanden kan laden op de blofeld? Dat zou wel erg tof zijn![]()
Tips voor interessante KMP bestanden?
Update:
Het extreme clippen is gelukkig weg, hij doet het nu weer gewoon als normaal. De samples doen het wel niet. Heb net geprobeerd met Spectre andere samples in te laden, maar dat werkt ook niet..

Je dient de rescue file via *MIDI* te laden, niet via USB. Misschien even de read me file lezen die erbij zit![]()
Is die als KMP bestand ergens te krijgen dan?
Heb ik al geprobeerd, via cubase. Doet helaas niks. Het midi-lampje brand wel, maar voor de rest gebeurd er niks.
Had je wel op de juiste manier opgestart? (Zie readme nogmaals).
. Maargoed... Ik denk dat ik morgen maar ff bij i4 langsga, misschien dat zij iets zien wat ik niet zie.Nope, geen KMP bestanden. Zou ook wel vreemd zijn want zowel KMP als de Blofeld ondersteunen geen velocity switches.
Ik ben er na een avondje of 5 speuren achter gekomen dat de LFO's geen freerun mode hebben zoals ik gewend ben op andere synths. Zover ik kan overzien start de lfo alleen als je hem triggered met een midinoot.
Kan een freerun mode van de lfo's op de wishlist gezet worden voor een toekomstige firmware-update?