Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo mijn Blofeld encoders zijn weer helemaal ok, dankzij PWM!
Grappig dat ze ergens tijdens de productie wel een nieuw PCB zijn gaan gebruiken, maar niet de encoders hebben gefixt...
voor de waldorf gebruikers: Monstrum media maakt geweldige editors voor diverse waldorf synths waaronder de blofeld, pulse2 en rocket en je krijgt ze ook nog is crossplatform![]()
Uit interesse. Hoe heb je dat gedaan. Wat zijn de kosten. Mijn waldorf blofeld die op zich nieuw is, heeft ook brakke encoders. Ding zit zelfs nog garantie op. Maar ik heb zo'n idee dat als ik hem weg stuur ik hem minstens een maand kwijt ben en ik alsnog een gaar ding terug krijg. Ik zag jouw post en dacht. Misschien is dat ook wat voor mij. Ben benieuwd. Dank alvast.
Ik heb interesse in een Blofeld maar the encoders lees ik veel slechte dingen over. Is het echt zo erg?
zo ff 2 uur bezig geweest dit alles te lezen, was de bedoeling vandaag een nieuwe blofeld te kopen, zat alleen nog te twijfelen tussen de keys en de desktop, 2e hands was ook een optie, maar de prijsverschillen zijn erg klein tussen nw en 2ehands. Maar zo na dit alles gelezen te hebben, heb ik echt zoiets ik wacht nog wel even.
Heb nu na het lezen van dit, oke topic bestaat al lang, vragen veel vragen... en twijfels of ik nog wel eens een blofeld zou aanschaffen. over het geluid twijfel ik niet, als ik de filmpjes zie en beluister klinken ze super voor mij dan.
Hoe is het nu met de blofeld, werken ze nu probleemloos of hebben ze nog niet alles opgelost?
begrijp ik goed uit de tekst dat de keys versie, als extra natuurlijk de toetsen heeft en de sample licentie? zit er nog meer extra op, behalve de prijs?
gebruiken ze nu nog steeds dezelfde potmeters of hebben ze deze verbeterd door de jaren heen.
Hoe is jullie mening, van de gebruikers, door de jaren heen van de blofeld, positief, negatief?
ben er wel over uit dat ik vandaag niet de blofeld aan ga schaffen.
misschien een beetje of topic, was al wel bij m'n muziekboer geweest, jaja, die wilde me al een kronos aansmeren, maar goed, hij had de blofeld op dit moment niet staan dus kon niets proberen, hij had het ook nog over de Roland Gaia, die gingen hard bij hem, had deze nu ook niet staan. Die wie ik vandaag wilde kopen was, een keys 670 euro bij een andere muziekboer in de buurt, die heeft er nog 1tje, wel demo model....groot risico misschien dus...
Is de Gaia wat tegenover de blofeld, ik weet dat het geen echte vergelijking kan zijn, graag meningen.
De reden van aankoop is, dat ik iets gewoon zoek voor erbij, liefst een VA synth, wat makkelijk mee te nemen is, en krijgt zeker ook een plekje in de woonkamer ipv het hobbyhok, dus moet wel compact zijn en beetje betaalbaar tot 700 euro nieuw. Op-1 is vettt maar te klein...
mocht ik hier een ander topic voor moeten aanmaken, hoor ik het graag "Mod"