Mensen uit Zwolle

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag forummers,

Ik ben op zoek naar muzikanten uit Zwolle e.o. die het leuk lijkt om samen te werken en vooral nummers af te maken. Stijl mag heel divers, van trance naar breakbeat of downbeat, ik ben voor alles in.

Gewoon een keer op de :koffie: en buurten over muziek ben ik ook altijd voor in, ervaringen uitwisselen is altijd nuttig. Ben benieuwd!

Kom amper toe aan zelf muziek maken, dus een samenwerking met mij zal tot veel frustratie leiden. Maar lijkt me wel studiocheckuitwisseling te houden. Wat doe je zoal, en wat heb je zoal?

Wist je dat het Eureka tegenwoordig naast de gewone jamsessies ook elektronische jamsessies houdt? Lijkt me de plek bij uitstek om in Zwolle een muzikale partner te zoeken!

Wanneer doen ze dat dan, lijkt me leuk!

Ik heb bijna niks meer en doe vrijwel alles met samples, softsynths en Fl Studio. Merk wel dat het een kwestie is van kennis en na tien jaar klooien heb ik wel een redelijk profi sound, vind ik zelf dan :D Nummers maken gaat alleen veel makkelijker als je met z'n tweeen bent, vandaar de oproep.

Origineel geplaatst door The Poisoner
Wanneer doen ze dat dan, lijkt me leuk!

http://www.eureka-zwolle.nl/programma.html

Deze link in de gaten houden. Entree is gratis, maar je moet wel een abonnement nemen (kost je een paar euro voor een maand of een paar meer euro voor een jaar).

De electrojam ben ik nog nooit geweest, de gewone jamsessie wel. Die is ook de moeite best waard, maar dat is een beetje een geissoleerd wereldje (daarom ook nog maar 2x geweest). De electrojam is vrij nieuw, dus ik denk dat dat best laagdrempelig is. Sowieso wel de moeite waard om daar eens een Zwolse meeting te houden. Moeten we ook forumlid en Zwollenaar Lukast even op de hoogte stellen.

Zal voor mij echter wel even tot volgende maand moeten wachten.

Ow ja! Ook belangrijk: goedkoop :biertje: en zoveel :peukie: dat je zelf niet eens mee hoeft te nemen omdat je al leip van de lucht wordt.

Gruwelijk vervelend dat je in de hele marktplaatssectie niet editten mag!

Geissoleerd moet natuurlijk geïsoleerd zijn... :bekdicht:

Zwolluuuh..

Kom de laatste tijd ook te weinig aan muziek toe, komt bij dat alles op het moment verbouwd wordt zodat ik vanaf de zomer weer wat herrie kan maken. :)

Laatste tijd eigenlijk alleen bezig met m'n C64's. :peukie:

Maar goed, als alles klaar is hier ben ik wel een keer down met een meeting ofzo. :)

Oke dan, goed initiatief! Maar hoe spreken we dan af? Ik wil me wel opwerpen als organisator, als alle geinteresseerden me pb'en dan stuur ik tzt wel een voorstel, zoiets? Zou wel leuk zijn als het wat wordt :W

ik kan in principe iedereen 1 c64 lenen, heb er toch teveel. :)

Maar lijkt me een leuk initiatief, maar zoals ik al eerder aangaf, ik begin compleet opnieuw met gear en in een nieuw hok, dus echte ondersteuning van mijn kant laat nog even op zich wachten.
Hoewel ik natuurlijk wel klinkers uit wil delen in de sky. :peukie:

Bericht door een moderator:
Thread verplaatst van "te koop gevraagd" naar "help ik ben op zoek naar...". Het verhandelen van mensen, alsmede andere levende goederen, is namelijk niet toegestaan op Synthforum, zie ook de marktplaats FAQ.

8o)

Ik ben opzich ook wel in voor zoiets, ik heb eigenlijk altijd alleen muziek gemaakt en soms zuigt dat wel als je geen inspiratie hebt of het gewoon even niet meer weet. Helaas doet niemand eigenlijk wat met muziek van de mensen waar ik mee om ga. Woon dichtbij zwolle, maak voornamelijk hardcore, daarna experimenteer ik wel met andere dingetjes zoals housy achtige dingtjes, break etc.

owja gezellig :o:

kweenie of ik nog wel durf als t echt van het forum uit gaat...
dan word de relatie opeens heel serieus ;)

trouwens dennis... zoiezo ff jammen voor summerdance... of ging je ploaties draaien?

Ga op Summerdance (helaas) niet optreden, maar er stond idd dit weekend wel n jamsessie met oa. mijn persoon, albert, peter, en als je wil jou en daniel in de planning. Moet maar ff kijken of dat vrij- of zaterdag gaat worden, aangezien ik wel naar Summerdance ga.

Heb de auto van me ma voor de deur aangezien me ouders met vakantie zijn, dus vervoer van spullen is geen probleem.

Als we het hier toch over Zwolle hebben, dan kan ik ook nog wel ff melden dat ik in Galerie Het Langhuis een video-installatie heb draaien van 17-06-07 t/m 15-07-07, genaamd Terror Management. Waarin -kortgezegd- beeld vervormd wordt door geluid. :)

Origineel geplaatst door ViNCE
maandag nog meeting hoe of wat?

Niet voor mij, zoals eerder gezegd zal het voor mij op zijn minst tot de volgende maand moeten wachten. Ik ben zo godsgruwelijk populair dat ik tot dan volgepland ben. :z

Niet voor mij, zoals eerder gezegd zal het voor mij op zijn minst tot de volgende maand moeten wachten. Ik ben zo godsgruwelijk populair dat ik tot dan volgepland ben.

Ik ook.
Maar ja ik heb dan ook nog twee F16's en een zwembad :)

Back