Mensen uit Zwolle

Origineel geplaatst door mukaku
dank je wel kraan, fijn om te horen!

Haha, dit topic wordt steeds grappiger. Eerst krijg van the Poisoner te horen dat hij gewoon bij me in de straat woont. En nu ik nogmaals de myspace van Mukaku check krijg ik de indruk dat dit Dries is. Klopt dit?

Is toch maar een klein wereldje hoor, dat synthforum.

Aanstaande maandag, 13 augustus is er weer een elektronische jamsessie... Nog mensen van de partij?

Origineel geplaatst door bombario
Lijkt me leuk, en aangezien het vakantie is heb ik tijd ook. Hoe laat en wie gaan er nog meer? :W

Ergens tussen 2100 en 2200 uur?

Heb n mc-303 en 505 gehad... :D

Ik neem denk ik mn 202 en 606 toch maar mee, worden volgende week verkocht dus kunnen ze nog even lekker misbruikt worden.. :D

Origineel geplaatst door Roel
nog iemand uit het zuiden interesse in iets soortgelijks? ;) zwolle nogal uit de buurt!

Ik woon ik Amsterdam...zou zoiets hier.... ook wel leuk vinden...

Laat ik eens gaan zoeken daarvoor ..tips zijn welkom...

Er zal wel al wat zijn maar is mij niet bekend..?

misschien maar een nieuw draadje maken om Zwolle niet leeg te laten lopen..??

al mijn grooveboxen heb ik lekker verkocht..ik kom gewoon met een vette synth..

Murc

Hoe zit het trouwens met het lidmaatschap en alles?

Kan ik daar vanavond gewoon binnenlopen en lid worden?

Ik doe het toch maar even openbaar en niet PB, weet niet wie er allemaal mee leest. Je moet geloof ik lid zijn van Eureka, maar meestal zijn ze zo wap dat ze er niet naar vragen. Anders is het iets van 3,50 per maand of 15 euro per jaar ofzo, maar da's meer een bijdrage voor de gemaakte kosten. Ik ga er vanuit dat ik vanavond gewoon door kan lopen en anders mogen ze de 3,5 hebben, bier is toch goedkoop :D

Aah kijk: "Lidmaatschap van Eureka kost 9 euro per jaar, je kunt ook een maandje 'proeven' voor 2.50 euro." En als het een succes is kunnen we misschien een keer een voorstelletje voor een feestje indienen ook, staan ze altijd voor open.

Vanavond helaas geen tijd aangezien mijn co-producer naar pukkelpop gaat en vandaag dus de enige avond is dat we de studio in kunnen.

Nee maar, assendorp laat ik daar nu met regelmaat komen :)
anyway helaas gemist maar wellicht dat deze oldtimer de volgende keer een pintje komt halen. Want merk ondertussen dat er alweer een volgende generatie techno freaks opstaat....

Paar mensen wel gezien, kraan, bombario en n maat van m, daarna kwamen nog n stuk of 4 gasten binnen..

Helaas zomerstop, volgende keer beter, het bier smaakte wel goed

Ja, dat is een vrij triest haveloos zootje bij de Eureka. Op de site staat doodleuk dat er een jamsessie zou zijn, hoor je daar dat de boel gesloten is.

F#ck#ng hippies!

}:|

Is er nog animo voor deze avond? Heb even gevraagd bij wat gasten van Eureka, en die avond bestaat nog steeds.

Volgende maand in de herkansing dan?

Back