Mensen uit Zwolle

:okdan:

Ben druk bezig met een huisje in Zwolle te zoeken, lastig man.. Maar goed, zodra ik er weer woon heb ik ook wel interesse! :peukie:

... live performances enzo (iemand die plaatjes draait mag je het hier niet over hebben geloof ik :))

onder het motto: niet lullen maar poetsen en dan in zwolle zeg maar... zijn daar mensen voor te porren hiero?

:eureka:
Komen wel niet uit Zwolle, maar hebben wel interesse om een setje te doen eventueel.
Laat maar weten als er interesse is en er meer info is.
:biertje:

Ik ben op zoek naar muzikanten uit Zwolle e.o. die het leuk lijkt om samen te werken en vooral nummers af te maken.

Persoonlijk lijkt het mij een goed idee om deze thread nu eindelijk maar eens ten uitvoering te brengen. Wat jij Bombario?

Baksteen en Timar

Baksteen en Timar

Hee Fabian en Timar,

Misschien moeten we gedrieen maar eens een zwols projectje draaien met synthesizers, computers en drie mannen.

Ervan uitgaand dat we alle drie freaks zijn, ik van de hardware synts.

Groeten en wie weet

Peter

mail to: eminent310@live.nl

tot mijn grote verrassing lees ik NU pas deze thread!!

nou, zijn er ondertussen al nieuwe vriendschappen en of nieuwe platen gemaakt? of is het bij een virtuele vriendschap gebleven? haha :D

ben sowieso wel benieuwd hoeveel mensen er in Zwolle bezig zijn met elektronische muziek en andere herrie :P

groeten, die kerel met die Gameboys!

Ik heb inmiddels mijn krachten gebundeld met mede-Zwollenaar Baksteen en ons doel is dit jaar een live-set in Hedon geven. Maar afspreken kan altijd, PM maar. Of zijn er meer geïnteresseerden? Een keer balletje opgooien bij Eureka?

Kom zelf niet uit Zwolle maar woon er niet zo ver vandaan (Almelo)
Ben ook altijd wel in voor samenwerkingen.

Wel in Zwolle ....

Wel in Zwolle ....

Hallo, zit zelf op en top in Zwolle.
Zit eigenlijk al jaren te "klooien" met wat hardware en wil graag ook de software kant gaan gebruiken (ben dus een leek...:( op dit gebied). Ben daarnaast wel technisch onderlegd en zit wel al meer dan 17 jaar in de ICT! Dus heb wel interesse om kennis te maken, cq. aan te haken.

Hallo, zit zelf op en top in Zwolle.
Zit eigenlijk al jaren te "klooien" met wat hardware en wil graag ook de software kant gaan gebruiken (ben dus een leek...:( op dit gebied). Ben daarnaast wel technisch onderlegd en zit wel al meer dan 17 jaar in de ICT! Dus heb wel interesse om kennis te maken, cq. aan te haken.

met welke hardware ben je aan het 'klooien' dan en waar loop je tegen aan? daar ben ik wel benieuwd naar:W
ik hou niet van software dus daar moet je mij niets over vragen, haha

Misschien was ik een beetje ongenuanceerd. Ik heb op dit moment twee trajecten waar ik mee bezig ben. De eerste is het inrichten van een vrijgekomen kamer met wat apparatuur. De tweede ben ik aan oriënteren naar een zelf bouw synthesizer met midi aansluiting (heb vroeger een Formant module gebouwd; deze is echter verloren gegaan tijdens verhuizing =(). Dus weet wat van componenten af, maar hoe deze onderling acteren is een andere zaak. Heb al wel het nodige leesvoer hiervoor in huis gehaald.

Wil wel graag software gaan gebruiken, want de mogelijkheden zijn enorm. Maar hoe ik één en ander met elkaar moet gaan verbinden; dat zal nog wel een uitzoek klus worden. :D

Dus genoeg om me van de straat te houden; het zal dan ook na mijn werk of in het weekend moeten gebeuren...:walker: (we're moving on)

U MEAN ZWOLLYWOOD?!

Ik blaas dit draadje even nieuw leven in.

Zijn er mensen uit Zwolle - of omgeving - die het leuk vinden een keer samen een track te maken of te jammen? Samen krijg je onverwachte ideeën en het is altijd leuk om kennis te delen. Zo ja, stuur me een DM. Genre maakt niet uit.

Back