Les voor Yamaha RS7000

mvddoes

Nieuwkomer
Hallo,

Ben een echte "newbie"... Laatst een Yamaha RS7000 gekocht, maar om uit te pluizen hoe 'ie precies werkt en wat de mogelijkheden zijn kost zoooo veel tijd. Daarom ben ik nu op zoek naar iemand die ook zo'n ding heeft (gehad) en ermee kan lezen en schrijven en mij een cursus wil hoe ik 'm moet gebruiken om alles er uit te halen wat er in zit.
Misschien zijn er nog wel meer gegadigden op dit forum te vinden die wellicht ook interesse hebben in een dergelijke cursus. Of als iemand weet waar ik zo'n cursus kan krijgen: graag!

Grtz
Maurijn

Ik heb een RS7000 en heb er ook wel verstand van (al zeg ik het zelf). Ik weet niet waar je woont, maar je bent welkom om een middag langs te komen in Groningen dan kan ik je een beetje wegwijs maken.

Je zult echter zelf echt wel moeten gaan zitten (met het manual er bij) om de RS helemaal te leren kennen, reken er op dat je daar een paar maandjes over doet.

Druid

Ik heb hem nu iets van 2 maanden en leer er nog steeds dingen bij.

Wat Druid zegt klopt,met de manual gaan zitten en knoppen drukken :P

Ik weet niet of je de NL handleiding erbij hebt maar zo nee download die...
Zelf begreep ik sommige dingen beter in het nederlands dan dat het in de engelse handleiding stond.

de RS7000 en Rm1x zijn super gebruiksvriendelijk naar mijn mening.. Zodra je weet hoe je in de step sequencer kunt komen wijst de rest zich vanzelf :okdan:

...
Misschien zijn er nog wel meer gegadigden op dit forum te vinden die wellicht ook interesse hebben in een dergelijke cursus. Of als iemand weet waar ik zo'n cursus kan krijgen: graag!
..

Scheelt misschien een beetje als je erbij zet waar je woont/leeft/RS-t :D

Back