SCD
Gearlust [on]
Yep. Prima vent verder hoor, alleen zijn definitie van "100% in orde" wijkt af van de mijne...Origineel geplaatst door deniax
die was van gizmo toch?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yep. Prima vent verder hoor, alleen zijn definitie van "100% in orde" wijkt af van de mijne...Origineel geplaatst door deniax
die was van gizmo toch?

Origineel geplaatst door SCD
Yep. Prima vent verder hoor, alleen zijn definitie van "100% in orde" wijkt af van de mijne...![]()

Origineel geplaatst door Septic
Ik ben blij vor je dat ie het weer helemaal doet, maar 100% is toch 100% en geen 80 of 90%, heb je om een resistutie gevraagd voor je kosten?
Ik vind het namelijk wel een naai-streek door op een parkinglot af te spreken, omdat hij dan weet dat je de mankementen niet kan ervaren.
Ik heb een hekel aan mensen die zo zaken doen, wees gewoon eerlijk, dan heb je het minste gezeik...
Ik vind deze stepknoppen nog mooier dan de originele trouwens![]()
Die synth was namelijk totaal total loss
Origineel geplaatst door SCD
Tja, het was best een aardige dj waar ik hem van kocht, maar ik koop nooit meer iets waarbij de overdracht plaats vindt op een parkeerplaats van Ikea...
Thuisgekomen deed het apparaat het niet al te best. Enkele drukknoppen waren kapot, enkele andere zwaar versleten, de start/stop en tap knop werkten niet goed, kortom: tijd voor een revisie.
De purist schiet me af na het bekijken van het plaatje maar I don't care! WAT een schitterende drumbak is dit toch!
16 polysix knoppen deden de truuk (Harald bedankt) alsook een tweecomponenten iets (geleidend) om de start en tap schakelaar te repareren (dank Mark).
Nu draait ie weer als een zonnetje![]()

Origineel geplaatst door rombraz
100 procent in orde had die niet moeten zeggen maar een naai deal vind ik niet, je hebt er uiteindelijk 700 euro voor betaalt toch?
Hij ziet er iig mooi uit.![]()
Origineel geplaatst door Septic
nou 100% claimen en dan knoppen moeten vervangen omdat ze defect zijn, vind ik geen gezonde manier van zaken doen..
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen in ieder geval en zeker geld terugeisen of de koop ongedaan maken.
Origineel geplaatst door Camiel Toe
Volgens mij werd bij de verkoop wel gemeld dat de knopjes gaar waren. Zie deze link
Origineel geplaatst door Camiel Toe
Volgens mij werd bij de verkoop wel gemeld dat de knopjes gaar waren. Zie deze link

gezichtje...
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Da's een ander verhaal.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat jij hem weer 100% gekregen heb. begrijp ik goed dat alle problemen gerelateerd waren aan slechte knop/schakelaarcontacten of was er ook iets mis met logica of electronica intern?
Geen electronica failures dus.