[Forum Info] Verdwenen posts

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Bass
Wat betekent LOL nou eigenlijk????

Licking One's Lollypop ;)

met het risico dat ik nu gedemoniseerd wordt als nerd of geek:

LOL = laughing out loud
een toevoeging hierop is ROFLOL = Rolling On Floor Lauging Out Loud

verder misschien handig om te weten:

BRB =Be Right Back
TTYL = Talk To You Later
IMHO = In My Humble Opinion
RTFM = Read The Fucking Manual
WTF =What The Fuck

de rest van de veel gebruikte chat afkortingen kan je vast wel ergens op het internet vinden

Yo, ik ben ook blij dat met jullie inzet (met name Craz) het forum weer op volle sterkte is!
'We shall overcome..' blablabla :D

drie hoera's!

Arv

Tsss

Tsss

Als jullie een goede backup op tape hadden gehad dan had niet hoeven te gebeuren :duivels:

R.
(flamebait 8P )

snap nooit wat iemand beweegt om zoiets te doen, beetje vaag... ben daarom ook eigenlijk wel heel erg benieuwd of hier ooit nog een reactie van twin-x op komt... maar goed, ben blij, met name ook voor moderators/beheerders, dat ze de schade hebben kunnen beperken.
Neem er met zijn allen maar een zooi :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:'s op en dan het hele gebeuren maar snel vergeten

Echt cool dat het zo snel weer gefixt is. :okdan: :okdan: :halleluja

Ik wil bij deze ook even laten weten dat ik weer blij ben dat het forum weer 100% werkt!!!

Zoals sommigen van jullie misschien weten zie ik Twin-X buiten het forum om ook om samen muziek te maken. Ik wil hier echter even benadrukken dat ik volledig buiten deze kwestie sta. Ik ben geen partij in het conflict tussen de admins/mods en Twin-X. Verder bemoei ik me er ook niet mee.

Ik ben gewoon een van de vele forumleden, en ken Twin-x toevallig persoonlijk.

Ik hoop dat julie mij hier dus niet op aankijken en reken op jullie begrip.

EN NU....Muziek maken!!!:okdan:

yep idd!

Als je gehacked wordt, wordt je serieus genomen. Gefeliciteerd DSF met deze mijlpaal!

En toch gelijk ff laten weten dat ik blij ben met de admin's en moderators op dit forum.

Johan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back