distorted beats

lekkere beat, maar de distortion vind ik toch niet altijd even prettig.

dik hoor :). disto op de beats is idd net een tikkie te erg. Voor de rest lekker (en zeker voor live gefreak) *D

Eigenlijk zou je er nog een niet gedistorde beat naast / onder moeten leggen om het laag te accentueren (40-120 Hz) en daar boven je oorsproknelijke vervormde beat behouden maar dan klinkt het nu met strak laag.

heb je je culture vulture weer misbruikt :P

thanks guys..

ja, beat is idd iets over-the-top maar dat was ook het idee }:|
een extra strakke beat erbij zou best kunnen, kweet alleen niet of dit project nog veel editing gaat krijgen :)

SLE> culture vulture & sherman in het rood :duivels:

Die is wel heel distorted ja! :D Haha.. klikt wel lekker though. Misschien iets meet variatie in de drumloop en misshien iets 'bijzonderder' (als in: dit ritme is zo gewoontjes) Maarja, doe je ding, vind het wel cool. ;)

lekker overstuurd zo ja!

nog wat eronder zetten voor een laagje laag zou wel lekker zijn idd.
beat is ook wat simpel inderdaad, maar heeft wel iets sfeervols zo. al mag je van mij ook altijd een snellere versie maken met stukjes beat die er langs alle kanten afvliegen :D

Origineel geplaatst door geschirrspüler
lekker overstuurd zo ja!

nog wat eronder zetten voor een laagje laag zou wel lekker zijn idd.
beat is ook wat simpel inderdaad, maar heeft wel iets sfeervols zo. al mag je van mij ook altijd een snellere versie maken met stukjes beat die er langs alle kanten afvliegen :D

ik zou zeggen.. ga je gang ;)

die distortion verfuckt het nummer , voor de rest is de beat wel chill

Origineel geplaatst door Vizion
Ik vind 'm dik.. heeft wel iets voor onder een filmscene a la "Blade"
Mooie vage pads ook :okdan:

Bij deze mening kan ik me het meest aansluiten. Past idd bij een film als Blade.

Ik vind hem persoonlijk niet te overstuurd, maar ja, I like it dan ook raw ;-)

Vette doorgefreakte distorted-massive-noise-weirde-shizzle-beats dus :P

Origineel geplaatst door engine
Knalt lekker in het begin, maar uiteindelijk gaat het nergens heen, en wordt het saai, sorry. Zal mijn stilo wel niet zijn. Komt over als een idee maar mist alle uitwerking

ja, ben ik het mee eens; daarom staat er ook bij de startpost "effe live wat opgenomen"

check onderstaande myspace-dingen van me voor uitgewerkte werkjes :)

Back