Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door vinnieq
SH1, SH2, SH3a, SH-09, SH7: 24 dB
System100, SH5: 12 dB
Origineel geplaatst door vinnieq
SH1, SH2, SH3a, SH-09, SH7: 24 dB
System100, SH5: 12 dB
asjitOrigineel geplaatst door R-ond
sh 3 = weert dat bekende moog copy filter sh 3a t roland filter
kzalt ens naslaan dat a/z want meestal klopt aardig
syst 100 =18 db tb 303 diode filterasjit

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, verder kan ik alleen maar zeggen dat ik het persoonlijk niet eens ben met het commentaar van Forest w.b.t. het filter (en ik geloof dat Boele SCD, ook SH7 bezitter, zich daar wel bij aansluit...). Het is naar mijn smaak echt een heel puik filterke juist, en de audio rate filter modulatie mogelijkheid maakt het echt helemaal af.
Opmerkelijk ook wat Forest zelf al schrijft dat hij weet van meerdere eigenaren die het niet met zijn observatie eens zijn. Misschien is het filter in z'n eigen SH7 niet helemaal fris of onjuist gecalibreerd, wie zal het zeggen.
Verder niets mist met de boekjes van Peter, het is met liefde geschreven en absoluut beter dan niets, dwz. ik ken geen betere alternatieven.
Origineel geplaatst door Hanz
Tja, verder kan ik alleen maar zeggen dat ik het persoonlijk niet eens ben met het commentaar van Forest w.b.t. het filter (en ik geloof dat Boele SCD, ook SH7 bezitter, zich daar wel bij aansluit...). Het is naar mijn smaak echt een heel puik filterke juist, en de audio rate filter modulatie mogelijkheid maakt het echt helemaal af.
Opmerkelijk ook wat Forest zelf al schrijft dat hij weet van meerdere eigenaren die het niet met zijn observatie eens zijn. Misschien is het filter in z'n eigen SH7 niet helemaal fris of onjuist gecalibreerd, wie zal het zeggen.
Verder niets mist met de boekjes van Peter, het is met liefde geschreven en absoluut beter dan niets, dwz. ik ken geen betere alternatieven.
Origineel geplaatst door HEXAGON
dat de sh7 dunner klinkt,dit kan je maar pas echt weten wanneer je een sh7 hebt natuurlijk.
maar gebruikers bevestigen het..

Wat je hebt die boeken?
Indien ja,waarom post je hier dan domweg vragen van '' istiemet CEM chips synth zout of paprika,of ist met discrete Tena Lady compact Ic's.''
Origineel geplaatst door R-ond
en toch komen eregns die verhalen vandaan dat de sh 5 ...rauwer / fatter ? is dan de sh 7
ik heb enkel een sh5 gehad,en zo vet was die ook weer niet,gelukkig dat er een bandpass in zat waardoor je wel xtra freqs kon boosten,waardoor die toch wel een speciale sound had.
alhoewel het tegendeel wordt gezegt van eigenaars die enkel een sh7 hebben veronderstel ik,heeft mij een bezitter van de 2 (sh7 en sh5) toch het tegendeel verklaart,dus dat de sh7 dunner klink.

Origineel geplaatst door SCD
Tja, maar ik ben van het weekend ook bij een bezitter van beiden geweest, en samen zijn wij van mening dat het andersom is. Zo zie je maar, lekker objectief allemaal![]()
Waar blijft die postbode Steve!![]()
laat de roland politie t maar niet horen ...Origineel geplaatst door datisookzo
eehm , had een mp3 toegevoegd, maar volgens mij zie ik em niet, iemand een idee wat ik fout heb gedaan?
Grrr
EJ