Extrema 2007

olav

Stamgast
Wie gaat er naar Extrema outdoor? Wat vinden jullie van de Line up? Voor wie gaan jullie in het bijzonder????

Ikzelf ga met name vanwege de border community tent en in het bijzonder voor Extrawelt. Verder natuurlijk John Digweed.

Nou maar hopen dat het niet gaat regenen :confused:

Present, Waar kom ik voor: Jeff mills, joris voorn, nathan fake, digweed voor de rest laat ik me verassen, ken een groot aantal namen, maar niet echt de muziek erachter.

Het beloofd droog te zijn! [herstel: niet droog]

Super wordt Outdoor!

Gabriel Ananda, Extrawelt, Nathan Fake, Elektrochemie, zeer zekers ook John Digweed, inderdaad voornamlik "border community"!

:dj: :biertje: 8)

Heb John Digweed 2 jaar terug gehoord op extrema... Dat was zo diep en heftig i:confused: ..... wat een DJ.... Vooral ook top dat het niet zo een gladjack is.

Verder heb ik gelezen dat Extrawelt een liveset zal doen. Zullen wel al hun plaatjes in een set zijn

:okdan:

ik ga er weer lekker vanuit m'n achtertuin van genieten, pilsje erbij enzo :)
...en hoop van harte dat m'n buurtgenoten dit jaar eens niet moord en brand schreeuwen over de "geluidsoverlast".

Origineel geplaatst door olav
Heb John Digweed 2 jaar terug gehoord op extrema... Dat was zo diep en heftig i:confused: ..... wat een DJ.... Vooral ook top dat het niet zo een gladjack is.

Verder heb ik gelezen dat Extrawelt een liveset zal doen. Zullen wel al hun plaatjes in een set zijn

:okdan:

Ik was er ook 2 jaar geleden en het was ongeveer de slechtste set van digweed ooit. Perfect gemixt met alles erop en eraan maar het leunde gewoon al te hard naar al dat minimalgedoe. Spijtig eigenlijk, maar goed, iedereen moet mee anders verdien je niets meer. Sasha, vroeger toch vette trance en progressive plaatjes gemaakt, is nu ook meer naar de minimal kant aan het leunen. Hmja, kijk naar james holden. Ik heb daar supervette releases van, maar wat maakt die kerel nu ongelooflijke troep met af en toe een uitschieter.

Tja, dat minimal electro gedoe, zal blij zijn als dat weer overgewaaid is.

Origineel geplaatst door GiJay
Ik was er ook 2 jaar geleden en het was ongeveer de slechtste set van digweed ooit. Perfect gemixt met alles erop en eraan maar het leunde gewoon al te hard naar al dat minimalgedoe. Spijtig eigenlijk, maar goed, iedereen moet mee anders verdien je niets meer. Sasha, vroeger toch vette trance en progressive plaatjes gemaakt, is nu ook meer naar de minimal kant aan het leunen. Hmja, kijk naar james holden. Ik heb daar supervette releases van, maar wat maakt die kerel nu ongelooflijke troep met af en toe een uitschieter.

Tja, dat minimal electro gedoe, zal blij zijn als dat weer overgewaaid is.

He GiJay,

Ik moet je helemaal gelijk geven betreffende de weg die Digweed momenteel inslaat, maar ik moet zeggen dat met name het eerste uur van die set op extrema toch nog vrij zware progressive was waar Digweed om bekend staat.

Als ik nu de Transitionsshow luister vind ik de stijl inderdaad ook te minimal voor Digweed.Ook de 2e transitions CD is absuluut niet overeenkomstig de kwaliteit waar Digweed om bekend staat.

James Holden, Tja dat is echt een geval appart. Grote doorbreker was volgens mij "A break in the Clouds" (op Horizons na). Wat een top plaat was dat en vanaf dat moment was ook bekend dat Holden een topproducer is. Ik denk dat al die lovende woorden hem nog verder het experimentel in gedreven hebben. Over de kwaliteit valt niet te twisten, allemaal mega goed geproduceerd. Maar het is mij toch ook iets te experimenteel.

Wat dat betreft is Extrawelt voor mij momenteel de topper: Diep, origineel, emotioneel en niet "Cheesy".

Het was ook gewoon te hard rammen in die tent, ik had misschien 5 vierkante cm om men poep op te keren haha. Achter me stond een beer van een bodybuilder die me elke keer vies aankeek. Vorig jaar was het wel feest daar, de tent van hybrid was zo goed als leeg en daar heb ik toch wel weer van genoten.

Ik ken extrawelt niet, misschien straks eens wat over opzoeken. Ik ben niet meer zo mee met alles wat hip is, vroeger heel harde aanhanger van drum and bass maar ook daar zie je diezelfde trend. Voldoende producers die wel weten wat ze doen maar enkel voor het geld gaan.

Line up dit jaar is zeker wel te pruimen. Ik ga liever naar extrema dan naar alle belgische festivals te samen omdat ik daar toch meestal nog meer artiesten uit kan plukken die ik echt wil horen. Veel van men "vrienden" echter lachtte me vorig jaar uit omdat ik er naartoe ging en er niets te zien was. Dit jaar is er een BC tent en dan willen ze allemaal natuurlijk ;).

Present @ the VIP, tenminste als het weer meezit dan he :kont:

Origineel geplaatst door GiJay
Ik ben niet meer zo mee met alles wat hip is, vroeger heel harde aanhanger van drum and bass maar ook daar zie je diezelfde trend. Voldoende producers die wel weten wat ze doen maar enkel voor het geld gaan.
;).

Zo krijg ik een beetje de :kont: van die blije "electrostroming" die je tegenwoordig vrijwel overal hoort. Weet overigens niet of dat echt electro is hoor, don't hit me. Kreeg gisteren de nieuwe afterhors van global underground (Ibiza) binnen en zelfs deze staat er vol mee terwijl dit toch wel een serie was die uit vooruitstrevende/originele tracks bestond!

on-topic: Als je extrawelt niet kent en naar outdoor gaat moet de de BC tent checken, volgens mij 3e optreden :peukie:

lekker weertje voor extrema... =(

echt jammer voor degene die gaan het had 30 graden + moeten zijn!

Het was gaaf, alleen jammer van de regen EN DAT ER TEVEEL KAARTEN WAREN VERKOCHT!

Adam Beyer, Jeff Mills, Darko Esser. 8)

re

re

Ik heb me heel goed vemaakt

KUBUS EN BANG BANG was knetter vet!

Ik had er graag geweest,

leek mij het beste feest van het jaar.....

Origineel geplaatst door ivosp
Het was gaaf, alleen jammer van de regen EN DAT ER TEVEEL KAARTEN WAREN VERKOCHT!

Adam Beyer, Jeff Mills, Darko Esser. 8)

Ik vond het iets te warm in de techno tent :D , dus veel bij de future phunk stage gebleven. Het was wel gaaf en over het weer mag niet geklaagd worden, had ook de hele dag kunnen regenen.

Hoe was Booka Shade?
Luister nu ff naar hun set en het klinkt iig erg goed.
Sfeer zal ook wel relaxed geweest zijn, jammer dat ik er niet bij was......;{

Zag dat Booka Shade ook op Mystery Land komt, maar dat lijkt me niet zo'n leuk festival. Of zit ik ernaast?

Back