midi kanaal 11 selecteren op een SL61?????

synthmann

Ouwe rot
kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn SL61 masterkeyboard midi kanaal elf selecteer? en waar die -/H voor dient? de handleiding vertelt dit neit

-/h de min is bijvoorbeeld inverted voor de velocity shapes die mogelijk zijn.

en de h en de - zijn voor on en off tneminste dat is bij de sl880 zo maar dat zal neem ik aan wel het zelfde zijn

maar je midi kanaal:

druk edit

als het goed is gaat het midi channel ledje gelijk branden anders up/down tot ie gaat branden druk dan twee keer de 1
(is de c#) en dan enter en dan moet het werken.

oke thanks, ik vind het trouwens een klote onhandig systeem met die cheap ledjes. ik heb spijt dat ik een masterkeyboard heb gekocht. had beter een 2dehands cs1x ofzo kunnen kopen voor hetzelfde geld een nog een bak geluiden erbij ook.SL61 is een shit masterkeyboard

Origineel geplaatst door synthmann
oke thanks, ik vind het trouwens een klote onhandig systeem met die cheap ledjes. ik heb spijt dat ik een masterkeyboard heb gekocht. had beter een 2dehands cs1x ofzo kunnen kopen voor hetzelfde geld een nog een bak geluiden erbij ook.SL61 is een shit masterkeyboard

tja, ik zelf heb de 880. dat is met gewogen toetsen. als er een juno met gewogen toetsen, velocity en aftertouch bestond had ik die idd ook gekocht:)

Back