Sh-101

DJ Bies

Ouwe rot
Ik heb al een tijdje een SH-101. Hij doet het perfect, het gekke alleen is dat er aan de zijkant (rechts) een soort joystick aansluiting op gemaakt is. Weet iemand waar deze voor zou kunnen dienen? Degene van wie ik hem kocht kon er ook niet veel over zeggen.....

je kunt er toch een verlenging aan doen zodat ie de vorm heeft van een guitaar.

Ik denk dat dat het is! dan zit er een of andere controler op

Ik kan het verkeerd hebben maar dat is het volgens mijn!

zie hier:

Attachments

• sh101g.jpg
    sh101g.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 151
Origineel geplaatst door renehelmig
je kunt er toch een verlenging aan doen zodat ie de vorm heeft van een guitaar.

Ik denk dat dat het is! dan zit er een of andere controler op

Ik kan het verkeerd hebben maar dat is het volgens mijn!

zie hier:

Nee! Dat is de linker kant! Toch? :confused:

Anders heb je gelijk!:)

Peace!:biertje:

tis maar van welke kant je het bekijkt:D

maar je heb gelijk ik haal links en recht altijd door elkaar:D :D :D

Nee, hij zit echt rechts en heeft volgens mij nix met die extra handgreep te maken. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit opengeschroefd om te kijken hoe ie aangesloten zit, ik ben niet zo'n klusser.

ik heb de mod grip kit zelf ook, en die bestaat niet alleen uit het linkgedeelte, maar ook uit een rechterplaatje waarmee je een gitaarband aan je 101 kan bevestigen.

wellicht is dat wat je bedoeld?

mike.tv

Re: Sh-101

Origineel geplaatst door DJ Bies
Ik heb al een tijdje een SH-101. Hij doet het perfect, het gekke alleen is dat er aan de zijkant (rechts) een soort joystick aansluiting op gemaakt is. Weet iemand waar deze voor zou kunnen dienen? Degene van wie ik hem kocht kon er ook niet veel over zeggen.....

Bedoel je een soort plug, รก la iets waar je een seriele kabel of zo aan kunt hangen???

Ja, het lijkt een beetje op een game port van een PC alleen het aantal pinnetjes verschilt (meer). Ik heb helaas geen digitale camera anders kon ik het wel laten zien. Ik dacht eerst dat het een soort van DCB aansluiting was maar dat is het ook niet.

Als het om een poort gaat, lijkt het me geen originele versie. Schroef hem anders eens open om te kijken hoe dat precies zit.

UH? Een gameport met meer pinnetjes? Dat klinkt als het alternatieve (en enige) nut van een gameport; een midi-interface!

Dat dacht ik ook, maar wel eentje met een zeer ongebruikelijke aansluiting. Dan heb ik er helaas weinig aan, maar ik zal 'm eens openschroeven om te kijken of ie uberhaupt en zo ja hoe aangesloten is.......

Misschien heeft een handige vorige eigenaar wel extra cv-inputs gemaakt en die aangesloten op die plug... of het is midi natuurlijk, maar ik zou zeggen, schroef hem es open, denk idd dat dat veel verduidelijkt.

enne owh ja, van elke plug is er ook een andere die daar oppast, anders heb je er weinig aan, dus het lijkt me dat je dat bij de electronicaboer wel moet kunnen halen.

Back