Welke is Dit

Re: Welke is Dit

Origineel geplaatst door Syco
Heyy..

bekkijk deze video, http://www.youtube.com/watch?v=s9GKvK9B43M

kan iemand me zeggen welke yamaha motif ze gebruiken, want ik heb op thomann gekeken en zo te zien is er niet ene..

bedankt

haaaaiiii

leess didt

op 1 andurre filmpj ,staadt rnaaszt, kaj zie dazse uhn 8 gebruikt!

http://www.thomann.de/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=7&SUCHBEGRIFF=yamaha+motif

en als je hierh kijkkt dan sie je hem bovenaaan staan

Sniet thuuur whooor!

Re: Re: Welke is Dit

Origineel geplaatst door Kraan
haaaaiiii

leess didt

http://www.thomann.de/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=7&SUCHBEGRIFF=yamaha+motif

Sniet thuuur whooor!
Ik weet niet, hij lijkt er wel op, maar je moet eens kijken aan de rechtse kant, naast de draaiknop,(op de video)hij heeft daar mee 1 (af,van de rest erlangs) knopje en de 8 heeft er meer..

motifes8.jpg

De ad van Thomann laat de 8XS zien en daar zijn inderdaad verschillen mee.

:doei:

Jahh, die zoch ik ..
Dat is de Motif Es tochh
het is een synthesizer en workstation in 1 toch ?

haaaaiiii

leess didt

Sniet thuuur whooor!

Wat is er mis met Nederlands?? Mijn god, het is gewoon niet te lezen.. oPh ZuLlE|\| We 4nd3r5 63l1Jk m44R Op L3E+ 0\/3r G44|\

Dat is de Motif Es tochh

Inderdaad ... en perfect in de mogelijkheid om zulke dingen te doen (alhoewel het evengoed kan zijn dat ie hier als masterkeyboard gebruikt wordt om één softwaresynth of sampler aan te sturen).

Re: Re: Re: Welke is Dit

Re: Re: Re: Welke is Dit

Origineel geplaatst door JelleWaltman
haaaaiiii

leess didt

Sniet thuuur whooor!

Wat is er mis met Nederlands?? Mijn god, het is gewoon niet te lezen.. oPh ZuLlE|\| We 4nd3r5 63l1Jk m44R Op L3E+ 0\/3r G44|\

:D Goed bezig!:dubbel:

Re: Re: Re: Re: Welke is Dit

Re: Re: Re: Re: Welke is Dit

:D Goed bezig!:dubbel:

:doei: [/B][/QUOTE]

ooooooooh ik ben soooo verslaven / stimulerend....[ben geholpen door google toolbar hahaha]
:okdan:
way 2 go kr8D n

@ R-ond:

Je weet het: Als mensen een hyperdepieper, neigend-naar-dyslectisch, Br33z@H-beinvloed taaltje er op na willen houden, moeten ze het wel op jouw manier doen. Die taal is inmiddels bekend en iedereen weet dat je die begrijpt door het te lezen alsof je van de trap af dondert.

:biertje:

@ R-ond:

Je weet het: Als mensen een hyperdepieper, neigend-naar-dyslectisch, Br33z@H-beinvloed taaltje er op na willen houden, moeten ze het wel op jouw manier doen. Die taal is inmiddels bekend en iedereen weet dat je die begrijpt door het te lezen alsof je van de trap af dondert.

hehehehe..je kan het wel..HAHAHA :D

:halleluja

@ R-ond:

het was ff wennen, maar ondertussen ben ik wel aan t taaltje van R-ond gewend *D

Jahh, die zoch ik ..
Dat is de Motif Es tochh

Het is geen Motif ES8 maar een Motif 8.

De Motif ES8 heeft een gekanteld display en de Motif 8 niet. Je kan dit zien zodra de camera de toetsenist langs de zijkant in beeld brengt. Je kan het ook zien aan de sequencer knoppen. Op een ES zijn die groter (en beter).

Origineel geplaatst door Hover
Het is geen Motif ES8 maar een Motif 8.

De Motif ES8 heeft een gekanteld display en de Motif 8 niet. Je kan dit zien zodra de camera de toetsenist langs de zijkant in beeld brengt. Je kan het ook zien aan de sequencer knoppen. Op een ES zijn die groter (en beter).

Klopt helemaal, het is de Motif 8. Kijk maar eens hier:
http://perso.orange.fr/motif-france/Galerie/visual_front_motif8_l.jpg

Is hetzelfde als een Motif 6, maar dan met een 88 keys gewogen klavier.

Gewoon even nieuwsgierig; waarom wil je weten welke Motif het is?

Gewoon, ik vind dat hij goede sounds heeft ! & dat ik hem mss zal kopen over paar maanden.. maar tegen die tijd, is al betere shit uit.. maarja, hahah

Eerst !vrijdag de Korg R3:halleluja yeah

Zoals Danny al zei:
Origineel geplaatst door Danny
(alhoewel het evengoed kan zijn dat ie hier als masterkeyboard gebruikt wordt om één softwaresynth of sampler aan te sturen).

Laat je niet helemaal misleiden door het filmpje. Het is niet gezegd dat ze alleen een motif gebruiken (kan ik mij niet voorstellen).

Volgens mij is het filmpje playback en laat je niet in de maling nemen.
Zelf speel ik met de gedachte de MO6 eens uit te gaan testen.

klinken zeer zeker lekker die motifs beter als korg en roland vindt ik stiekem. Maja ben mn intressen in workstations een beetje kwijt,maar al zal ik er 1 kopen zal et een motif worden, goede sounds, geweldig toetsenbord:halleluja

Back