mc-202 programmeren

Ja en meer plezier dan maar achter de DAW zitten, imho.

Ja dacht ik ook.

Wat ook leuk is om beide lijntjes gelijk te houden en eentje naar bijv. een sh-101 te sturen en de ander intern voor de mc-202 zelf. Vette supersaw.

De 202 is bedoeld als master in het cv/gate gebeuren. Is ook echt een sequencer ipv een cv/gate slave zoals de 101. Daarom ook al die din opties ;)

En idd met een 101 realtime inspelen bijv. is toch een stuk fijner dan met die miniknopjes. Maar is eigenlijk luxe en voor de 'echte' muzikant natuurlijk ;)

Ja, ik bedoel meer dat ie om de zoveel maten wel recht loopt. Anders klinkt het wel heel krom vind ik.

Ja, ik bedoel meer dat ie om de zoveel maten wel recht loopt. Anders klinkt het wel heel krom vind ik.

Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen maar persoonlijk maakt het mij niet veel uit als ik zelf zo zit te kloten thuis. Misschien als iemand anders het doet dat ik het irritant vind. :D

En Reich doet met Piano Phase iig wat anders volgens mij. Daar speelt ie gewoon in 1 maat bij het 2de riedeltje ietjes sneller. Dus per maat zit er dan 1 noot extra tussen ofzo. In tegenstellling tot een mc202 waar je een 4/4 + 1/8 doet bijv.

https://www.youtube.com/watch?v=i0345c6zNfM

Heb trouwens een Ierse artiest gevonden die een kruising had gemaakt tussen een aantal instrumenten waaronder een sitar. 2 pickups er op. Elke output naar een zelfgemaakte phaser met echo die verschillend ingesteld staan tov elkaar.

Et voila magic spacen als een mofo. :D

Gast leeft niet meer nadat ie vanuit die keltische / asiatische muziek de rave scene is ingerold. Stapte uit een bus en werd keihard geschept.

Maar ik ga goed opletten op rommelmarkten de komende tijd. Je moet dit namelijk ook van een andere Iers instrument kunnen maken.

Anyway ik dwaal weer af :P

Ah een fan. Vond het iig leuk gedaan. Maar idd zelfde sound verder.

Back