Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeldzaam zijn trouwens ook de rode en de blauwe. Die zie je echt weinig.

Als je hem via cv/gate probeert aan te sturen dan heb je latency omdat het via de processor gaat. Is dat bewust zo gedaan? Waarvoor zit er externe cv/gate op, is dat om hem te proggen (vanuit een sh-101 bijvoorbeeld). Zoja, als je die bypass mod uitvoert, kun jem dan nog via cv/gate proggen?
wie is hij? deze draad gaat over de 202
Jij hebt wel heel geduldig op je antwoord zitten wachten zeg...Die hij dat ben jij Otlen, dus dan mag je nog wel reageren op mijn laatste post hier uit 2009 over die rode en blauwe 202's waar je het over had. want niemand heeft die hier ooit gezien
idd wat humor uit 2009... en off-topic.
Ja en meer plezier dan maar achter de DAW zitten, imho.Ik zou het dan juist andersom doen;
Alle gein, ik houd wel van spartaans, limitatie dwingt je oplossingen te zoeken waarvoor je in eerste instantie niet kiest maar maakt je stuk vaak wel krachtig(er).
Ja dacht ik ook.Volgens mij is het zo dat je de MC202 ook kan proggen met de SH101 (of andere cv-gate OUT rommel) en dat het daarom ook is dat je de incoming value's eerst door de processor moet worden verwerkt / opgeslagen oid.
Ik programmeer zo kort mogelijke noten achter elkaar die ik allemaal met hold door laat lopen zodat je een Commodore 64 achtige arpeggio in een enkele noot krijg die je af en toe weg kunt vegen door portamento even open te draaien.
Dat doe ik ook maar door hem even op gAte te zetten ipv envelope, met decay sustain release vol open.
Wat bedoel je met hold?
Absoluut geen probleem, maar je moet wel uitkomen op een (bijv.) 4/4 maat. en niet op 4/4 - 1/8 of 4/4 + 1/16. Dan heb je een 7/8 resp. een 17/16 maat... kan natuurlijk wel maar dat zijn denk ik andere muzieksoorten als wat hier bedoeld wordt denk ik. En je wilt je 202 ook synchroon laten lopen met je drums.