[Oud&Nieuw] Wat te doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In M'tricht naar het Sirius feestje...
een vriend van me moet draaien.

Vorig jaar precies hetzelfde scenario.
Veel vrouwtjes, goeie muziek, toffe gasten en bier.

Ik amuseer me wel :D

Bieren met wat vrienden, misschien nog ergens naartoe, maar dat weten we nog niet zeker, we maken er wel wat leuks van.

Origineel geplaatst door Mangina
Yeaaah!!! Krz! Me too!!

Venezuela!!! Whehe!!! Lekkere wijfuh!!! :{ :P :{

Peace...

Donder op hee. M'n vriendin zit rond oud en nieuw in Venezuela. :)...... ..... :(

Ik heb nog geen dope feesten gehoord in A'dam met oud&nieuw. Genoeg mensen willen dingen organiseren maar het vergunningen gezeik is echt niet meer te doen sinds Volendam. Ach, boeie. Meestal hoor je 'n dag van tevoren dat er 10 verschillende kraakfeesten of feesten bij mensen thuis zijn verspreid door de stad.

Trouwens over feestdagen gesproken, weet er iemand 'n goeie plek om (al dan niet zwart) bij te klussen in de horeca of wat dan ook met de kerst? M'n hele family en vriendin zitten in het buitenland dus ik hoef nergens verplicht te eten en ik wil m'n tijd graag nuttig besteden. Koken, bier tappen, platen draaien, strippen... you name it. Okee dat strippen was 'n geintje.

Origineel geplaatst door lo-fi
Trouwens over feestdagen gesproken, weet er iemand 'n goeie plek om (al dan niet zwart) bij te klussen in de horeca of wat dan ook met de kerst? M'n hele family en vriendin zitten in het buitenland dus ik hoef nergens verplicht te eten en ik wil m'n tijd graag nuttig besteden. Koken, bier tappen, platen draaien, strippen... you name it. Okee dat strippen was 'n geintje.

Mischien kan je bij Sander de oliebollen op komen dienen voor een leuke prijs?

Trouwens nog mensen die aan kaartjes voor Awakenings kunnen komen???

met het risico onpopulair te worden:

waarschijnlijk sta ik met oud en nieuw op het podium voor pak 'm beet 3500 mensen met een groep vrienden onze nieuwste ski-hut knaller te zingen...

noem het een uit de hand gelopen grap...

Origineel geplaatst door krz
Mischien kan je bij Sander de oliebollen op komen dienen voor een leuke prijs?

Oliebollen? Met de kerst? Interessant concept. Maar ik hou me aanbevolen en verwacht 'n PBtje van Sander. :)

Origineel geplaatst door dob
In M'tricht naar het Sirius feestje...
een vriend van me moet draaien.

Beterz :)

Ik mag me op 1 januari om 7:00 weer op mn werk melden voor een overheerlijke ochtenddienst. Voor mij dus 2 pilsjes, happy new year en welterusten.
En waag het jullie niet om met zn allen massaal te gaan bellen om 0:00 !!!!!

ps: Dob welk siriusfeestje ? In het Losstheater ?

uh ja naar de stad dus (middelburg, want vlissingen nog saaier)
hier aan de kust, de zeeuwse kust :Z
...nee hoor geintje ik hou wel van kleinschaligheid

Origineel geplaatst door murphi
Ik mag me op 1 januari om 7:00 weer op mn werk melden voor een overheerlijke ochtenddienst. Voor mij dus 2 pilsjes, happy new year en welterusten.
En waag het jullie niet om met zn allen massaal te gaan bellen om 0:00 !!!!!

ps: Dob welk siriusfeestje ? In het Losstheater ?

Tsjesis!!! Murph!!! Dat vind ik echt kut (bier) voor je!=(

Ik zal speciaal voor jou een plaat opzetten op de Afterparty!!!

Zeg maar! Wat wil je dat ik voor je draai???;) :)

Peace...

Origineel geplaatst door Mangina
Tsjesis!!! Murph!!! Dat vind ik echt kut (bier) voor je!=(

Ik zal speciaal voor jou een plaat opzetten op de Afterparty!!!

Zeg maar! Wat wil je dat ik voor je draai???;) :)

Peace...

Aaah dat vinnik lief !!!

Je mag Johannes Heil- Paranoid dancer/enter club en new order-blue monday voor me draaien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back